נהג מונית שהתנהג בגסות לנוסעת יפצה אותה ב-10,500 שקל

‏הנוסעת ביקשה להגיע לחדר מיון והתלבטה לאיזה בי"ח לנסוע, הנהג היה קצר-רוח ודחק בה להיכנס למונית, וכשהעירה לו אמר לה: "אני אזרוק אותך מהרכב, תסתמי את הפה, שבי בשקט"

‎‎נהג מונית ישלם פיצוי של 10,500 שקל על התנהגות בגסות לנוסעת שביקשה להגיע לחדר מיון - כך עולה מפסק דין שלמה (אטינגר) נחשון, שופט בית המשפט לתעבורה בפתח-תקווה.

השופט גזר על נהג המונית, מתחנת המוניות אחדות בעיר, פיצויים של 1,500 שקל לנוסעת על עוגמת-הנפש, קנס של 4,000 שקל והתחייבות להימנע מלעבור עבירה דומה במשך 3 שנים בגובה 5,000 שקל.

‏התביעה הוגשה על-ידי משרד התחבורה, בעקבות תלונה שהגישה האישה למפקח על התעבורה במשרד.

‏הנוסעת ביקשה להגיע לחדר המיון של בית-החולים השרון בפתח-תקווה, לאחר שהחליקה על רצפה רטובה ונחבלה בידה בסניף מגה באזור התעשייה סגולה בעיר. הנהג היה קצר-רוח ודחק בה להיכנס למונית, וכשביקשה לברר לאיזה בית-חולים להגיע, דחק בה לעלות למונית ולא הסכים לחכות עד שתסיים את שיחת הטלפון.

‏כשהנוסעת העירה לו על כך, ענה לה הנהג: "חוצפנית, מה את חושבת את עצמך, אני אזרוק אותך מהרכב, תסתמי את הפה, שבי בשקט!", ואגף גער בה שהיא "לא המנהלת שלו ולא בעלת הבית של המונית".

‏בעקבות הדברים ירדה הנוסעת מהמונית באמצע הנסיעה, לאחר שעלה בידה השנייה להעתיק את פרטיו, והגיעה לבית-החולים בסיוע חבריה.

הנהג טען כי במשך כל 23 שנות עבודתו כנהג לא הוגשה נגדו תלונה, וכי הנוסעת טרקה את הדלת בחוזקה והפטירה לעברו "לך לעזאזל". (3943-09-09).