הצלחה להנפקת הזכויות של אינטק: גייסה 10.8 מ' ש'

סך התמורה העתידית במקרה של מימוש מלא של כתבי האופציה (סדרה 2) עשוי להסתכם בכ-10 מיליון שקל נוספים

הצלחה להנפקת הזכויות של חברת אינטק פארמה. החברה, העוסקת בהשבחת תרופות קיימות, השלימה בהצלחה הנפקת זכויות לבעלי המניות וגייסה 10.8 מיליון שקל. בידי החברה התקבלו הודעות ניצול לרכישת 99.96% מכלל יחידות הזכות שהוצעו.

במסגרת ההנפקה הוצעה לכל בעל מניות, המחזיק ב-20 מניות רגילות, יחידת זכות אחת, המורכבת משתי מניות רגילות וכתב אופציה (סדרה 2), במחיר כולל של 1.3 שקל ליחידת זכות. סך התמורה העתידית במקרה של מימוש מלא של כתבי האופציה (סדרה 2) עשויה להסתכם בכ-10 מיליון שקל נוספים, תוספת המימוש לכל כתב אופציה הינה 1.2 שקל (לא צמוד). האופציות ניתנות למימוש בתוך זמן קצר ויפקעו ב-30 ביוני 2012. הנפקת הזכויות לא הובטחה בחיתום.

צבי יוסף, יו"ר דירקטוריון אינטק פארמה , מציין כי "הצלחת הנפקת הזכויות בולטת במיוחד על רקע התנודתיות הגבוהה בשווקים ומהווה עדות נוספת לביטחון הרב ולאמון שיש לבעלי המניות ולמשקיעים בחוסנה של החברה, בפעילותה, ביעדיה העסקיים ובהנהלה. אני מבקש להודות למשקיעים על ההיענות להצעה ועל האמון הרב שהביעו בחברה בתקופה מאתגרת זו".

לאינטק פארמה טכנולוגיה מוגנת פטנט המאריכה את משך הספיגה של תרופות הנספגות בעיקר בחלק העליון של המעי על ידי השהייתן בקיבה לפרקי זמן ארוכים. מערכת הנשא הייחודית שפיתחה החברה - גלולת האקורדיון, נמצאת בשלב Phase IIb של ניסוי קליני המשלב את הגלולה עם תרופת הלבודופה המיועדת לחולי פרקינסון וכן נמצאת בשלב Phase II של ניסוי קליני המשלב את הגלולה עם תרופת הזלפלון (Zaleplon) לטיפול בהפרעות שינה.

אינטק פארמה דיווחה לאחרונה על הצלחה בתוצאות הביניים של הקבוצה השנייה בניסוי הקליני (Phase IIb) בחולי פרקינסון שהתבטאה בהקטנה משמעותית של משך ההפרעות המוטוריות של חולי הפרקינסון וירידה משמעותית במספר המתנים היומי של תרופת הלבודופה. אינטק פארמה הוכיחה עד היום יעילות גבוהה של האקורדיון ביותר מ-25 ניסויים קליניים ביותר מ-1700 מתנים שונים.