גוגל פלוס רשמה עלייה של 1,269% בתנועת הגולשים

אחרי שנפתחה לכלל הגולשים ברשת יומיים לפני השקת הפיצ'רים החדשים של פייסבוק, גוגל פלוס חוזרת לכותרות ■ וגם: משיקה שיתוף מעגלים בין חברים ואת +Cityville

רבות דובר על קיפאון ברשת החברתית המתחרה של פייסבוק, גוגל פלוס, וזאת 3 חודשים בלבד מאז הושקה. נתונים רבים הצביעו באחרונה שההתלהבות הראשונית סביב גוגל פלוס כבר מזמן הסתיימה, ובסופו של דבר רבים דבקו בפייסבוק, שמונה היום כ-800 מיליון גולשים.

מידע חדש שפורסם על ידי חברת המחקר Hitwise יכול להעיד אולי על תחילתו של תהליך הפשרה לקיפאון בגוגל פלוס. על פי הדיווח, במהלך הימים הראשונים לאחר שגוגל פלוס נפתחה להרשמה עבור הקהל הרחב (עד אז הייתה נגישה רק באמצעות הזמנה) נרשמה קפיצה אדירה של 1,269% בתנועת הגולשים (Traffic) לגוגל פלוס. בנוסף, ברשת החברתית הצעירה ביקרו כ-15 מיליון גולשים חדשים רק מארה"ב.

הקפיצה האדירה הזו הביאה את גוגל פלוס לקפוץ מהמקום ה-54 ברשימת הרשתות החברתיות ברשת למקום ה-8 במספר הגולשים השונים שביקרו בה בשבוע לאחר שנפתחה לכולם. בנוסף, המידע של Hitwise מבוסס אך ורק על גלישה ישירה לאתר הבית של גוגל פלוס ממחשבים אישיים, והוא לא כולל גלישה ממכשירים ניידים או שימוש באפליקציות של הרשת החברתית כך שככל הנראה המספרים האמיתיים גבוהים יותר.

על פי ההערכות הפופולריות ביותר, בין היתר של האנליסט פול אלן, בגוגל פלוס יש כיום כמעט 50 מיליון גולשים ונרשמים אליה כ-2 מיליון גולשים חדשים בכל יום. גוגל גם לא התרגשה יותר מדי מהשינויים התכופים שביצעה פייסבוק בחודשיים האחרונים, והשיקה כמה שינויים משלה, וגם היום אנו מתבשרים על עוד 2 חידושים בה: מעתה יוכלו הגולשים בה לשתף את החברים שלהם במעגלי החברים שיצרו, זאת מבלי לחשוף את שם המעגל (אולי כדי למנוע אי אילו אי נעימויות), באמצעות כפתור Share חדש שיופיע בכל מעגל חברים שלכם.

החידוש השני פורסם בהודעה רשמית בבלוג של מפתחת המשחקים זינגה, והוא נוגע לסדרת המשחקים המפורסמת והפופולרית ביותר של זינגה בפייסבוק, Cityville, שמעתה זמינה גם בפלטפורמת המשחקים של גוגל פלוס ותיקרא +Cityville. זהו לא המשחק הראשון של זינגה בפלטפורמת המשחקים החדשה של גוגל פלוס: לפני כחודש השיקה זינגה את משחק הפוקר המפורסם שלה, Zynga Poker, ברשת החברתית החדשה.

cityville+ google plus
 cityville+ google plus