רנואר משיקה מגזין אינטרנטי אינטראקטיבי לקידום קולקציה חדשה

היקף תקציב הפרסום של הקמפיין והמגזין הדיגיטלי מוערך בחצי מיליון דולר, והוא נערך באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין כולל פרסום באינטרנט, בעיתונים ובנקודות המכירה

מותג האופנה רנואר השיק את מגזין אופנה דיגיטלי, העונה לשם RENUAR URBAN MAGAZINE.

המגזין עוסק באופנה, לייף-סטייל וטרנדים עולמיים בתחומים אלה. זאת, כמובן, בנוסף לקולקציות החדשות של רנואר והצצות למה שקורה בערים החשובות והמשפיעות ביותר על התרבות, האמנות והאופנה בעולם.

המיוחד במגזין הדיגיטלי של רנואר הוא עצם היותו אינטראקטיבי, קרי: מעניק לגולש תפקיד של מספר הסיפור.

היקף תקציב הפרסום של הקמפיין הנוכחי והמגזין הדיגיטלי מוערך בחצי מיליון דולר, והוא נערך באמצעות משרד הפרסום אברהם. הקמפיין כולל פרסום באינטרנט, בעיתונים ובנקודות מכירה.

מותג האופנה רנואר הוקם בשנת 1993 ומונה 100 סניפים בפריסה ארצית.