רשות השידור תסגור את סניפי גביית האגרה בת"א ובב"ש

זאת כחלק מהכוונה לצמצם את נדל"ן הרשות ■ מרחבי הדרום והמרכז יקבלו שירות בראשל"צ

רשות השידור צפויה לסגור את סניפי גביית האגרה בתל-אביב ובבאר-שבע. ל"גלובס" נודע כי תוכנית זו היא במסגרת תוכניות צמצום הנדל"ן של רשות השידור.

עם זאת, הוחלט דווקא להשאיר את סניף ראשון-לציון על כנו ולהעביר אליו את עובדי תל-אביב. חלק אחר של עובדי הגבייה ככל הנראה צפוי להיות מפוטר בתהליך הרפורמה. כמו כן, הוחלט להשאיר את סניף חיפה במקומו ולא לסגור אותו.

סניף ראשון-לציון של אגף הגבייה נחשב לאחד המרכזיים באגף וראש שירותי המנהל של הגבייה ברשות השידור, שימש בעברו מנהל הסניף שצפוי כעת לשרת את מרחבי הדרום והמרכז גם יחד, על פני שני הסניפים בערים המרכזיות.

תנאי המכרז השתנו

כפי שפורסם באחרונה ב"גלובס", מכרז שאמור להתקיים לתפקיד מנהל אותו סניף בראשון-לציון, שנדמה עתה ככזה שהופך להיות מרכזי במיוחד, דרש מועמד למשרה המחזיק ב-10 שנות לימוד בלבד ומעלה.

לאחר הפרסום ב"גלובס", הוקפא המכרז והוחלט להוסיף לו גם דירוג של בין 15 ל-19, אולם לא שונו תנאי הסף באשר להשכלה. יש לציין כי שני מועמדים ניגשו למכרז, אחד מהם עונה על כל הקריטריונים, רק בזכות סעיף זה.

לאחר שנדחה המכרז, נקבע לו מועד נוסף, אולם ביום בו אמור היה להתקיים, בוטל שוב לאחר שסמנכ"ל הגבייה הודיע כי לא יוכל לקחת חלק במכרז.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "לגבי סגירת הסניפים - בימים אלה נדון נושא היערכותו העתידי של אגף הגבייה בדיונים על-ידי הגורמים המוסמכים ברשות. עם קבלת ההחלטות יעודכנו הגורמים בדבר.

"לגבי המכרז למנהל הסניף בראשון-לציון: רשות השידור מקפידה על התנאים ועל הקריטריונים שנקבעו בשירות המדינה, והם חלים גם על משרה זו. כמו כן, אין אמת בטענה כי סמנכ"ל הגבייה לא ייקח חלק במכרז זה".