דוידוף מכרה לבית ההשקעות פסגות 50% מהסוכנות שלה

קבוצת דוידוף, שבשליטת רוני דוידוף, חתמה היום על ההסכם ■ מנגד דוידוף רוכש שותפות בחברה שתרחיב את היצע השירותים שמספקת הקבוצה ללקוחותיה העסקיים

קבוצת דוידוף, שבשליטת רוני דוידוף, חתמה היום לאחר חודשים של מו"מ על הסכם למכירת 50% מסוכנות ניהול ההסדרים שבשליטתו לבית ההשקעות פסגות . מנגד דוידוף רוכש שותפות בחברה שתרחיב את היצע השירותים שמספקת הקבוצה ללקוחותיה העסקיים.

לאחר שחתמו ביולי השנה על מזכר כוונות, הצדדים סיכמו על התנאים המחייבים לעסקה, שנעשית לפי שווי חברה של כ-50 מיליון שקל לסוכנות ניהול ההסדרים הפנסיוניים. מנכ"ל דוידוף הסדרים פנסיוניים הוא אייל גורן, המחזיק בכ-10% ממניותיה. בעקבות העסקה עם פסגות, חלקם של דוידוף וגורן בסוכנות יפחת בהתאמה ל-45% ו-5%.

מבחינת פסגות, בית ההשקעות הגדול בשוק בניהולו של רונן טוב, מדובר בהמשך ישיר לאסטרטגיית כניסה לשותפות בסוכנויות ביטוח. פסגות רכשו נתחים גם בסוכנויות היימן, פרופיט, מנ.פ.א, אופטיביט, בני שריד ועמיתים.

בנוסף, דוידוף ממשיכה להתרחב לתחומי ייעוץ פיננסיים נלווים לענף הביטוח. הקבוצה השלימה בימים האחרונים רכישת 50% מחברת "פתרונות אפקטיביים", המתמחה בייעוץ עסקי בתחומי הייעול והחיסכון לחברות וארגונים. על פי הערכות בשוק, מדובר בעסקה הנעשית לפי שווי חברה של כ-10 מיליון שקל.

חברת פתרונות אפקטיביים הוקמה ב-2002 והיא מנוהלת על ידי אבי פרץ. ערב העסקה עם דוידוף, החברה הייתה בבעלותם הפרטית של אבי פרץ, נתן פרקש וחברת וואנקום. החברה מתמקדת בפעילותה היומיומית בבדיקת חשבוניות ספקים, קבלת זיכויים ויישום בפועל של חיסכון בעלויות.

אייל גורן, מנכ"ל סוכנות דווידוף, ציין כי "החיבור עם פסגות ועם מטרות הצמיחה שלה יאפשר לסוכנות לשמר את קצבי הצמיחה שלה, לשפר את התשתיות שלה ולהפוך תוך שנים ספורות לאחד משלושת מנהלי ההסדרים הגדולים בישראל".