אקסלנז ביוסיינס התקשרה עם מפיץ ארצי נוסף בארה"ב

סטיבן איתן, מנכ"ל אקסלנז: אנו רואים בהתקשרות זו הישג בעל חשיבות עליונה והשגה של אבן-דרך משמעותית

חברת אקסלנז ביוסיינס, המפתחת ומשווקת מכשור רפואי ייחודי לאבחון וניהול מחלות בדרכי העיכול והכבד, מדווחת היום על התקשרות משמעותית עבורה עם מפיץ ארצי נוסף בארה"ב (השלישי במספר) לצורך הפצה של מכשיר BreathID וערכות בדיקה, לצורך אבחון הימצאו של חיידק ה-H. Pylori.

למיטב ידיעת החברה, המפיץ עמו החברה התקשרה הינו המפיץ הגדול ביותר בארה"ב של מוצרים רפואיים למרפאות הרופאים הכלליים (השוק העיקרי בו פועלת החברה כיום), והוא בעל מערכת הפצה המונה מאות נציגי מכירה.

מנכ"ל אקסלנז , סטיבן איתן, אמר היום כי "התקשרות זו הינה מהותית ומשמעותית לחברה ומרחיבה את רשת המפיצים שלנו בארה"ב, דבר שהינו נדבך חשוב בהעמקת החדירה למוצרי החברה. להתקשרות הנוכחית משמעות אסטרטגית חשובה ביותר, בשל היותו המפיץ הגדול ביותר בתחום בו אנו פועלים , למרפאות הרופאים הכלליים והוא בעל מערכת הפצה המונה מאות נציגי מכירה".

"אנו באקסלנז רואים בשוק האמריקאי פוטנציאל עסקי ואסטרטגי ראשון במעלה ולכן אנו מרכזים בו את עיקר מאמצי השיווק שלנו. כחלק מתהליך החדרת מכשיר ה-BreathID לשוק בארה"ב, הקמנו מערך מכירות בארה"ב ונכון להיום אנו עובדים עם מספר מפיצים מהם אליהם יתוסף המפיץ הנ"ל, דבר שמעניק לנו תחושה שהשוק מאותת לנו כי קיימת דרישה גבוהה למערכות שלנו וכי קיים יתרון משמעותי לטכנולוגיה בה אנו משתמשים".

"בנוסף אימצנו במהלך שנת 2011 אסטרטגיה שיווקית הכוללת התאמת מחיר המכירה של המערכת שלנו וזאת על מנת להאיץ את קצב החדירה לשוק בארה"ב. אנו סבורים כי קצב החדירה הגבוהה יסייע לנו להגדיל את הרווחיות הנגזרת ממכירת ערכות הבדיקה למערכות הנמכרות".

בישראל, מוכרת אקסלנז את המערכות לארבע קופות החולים הגדולות, בשוק הנאמד בכ-120 אלף בדיקות אבחון לחיידק ה-H Pylori בשנה.