תערוכת ריהוטים - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.1 מיליון שקל

השבוע החולף התאפיין כצפוי בווליום פרסומי נמוך ■ במקום השני - המותג ניקול עם כמיליון שקל

הווליום הנמוך יחסית של ההוצאה הכללית לפרסום, העובדה שהמותג המושקע בפרסום הוא תערוכת "ריהוטים", והמהלך של תנובה שמורידה מחירים ל-50 מוצרים ומפרסמת זאת בברייק הפרסומות, מכתירים את השבוע החולף כאזור דמדומים פרסומי.

תערוכת "ריהוטים" הוותיקה מפרסמת כמדי שנה לקראת סוכות בווליום גבוה. התערוכה מתקיימת בגני התערוכה בתל-אביב, וממשיכה לפרסם גם השנה באמצעות ארועטי-ברמן GPS תחת הסלוגן: "התערוכה שהולכת איתך".

החידוש השנה הוא שיתוף-פעולה בין התערוכה לאתר WINWIN ו-ויצ"ו, במסגרתו מעצבים ידועי-שם יעצבו רהיטים ישנים שייתרמו על-ידי הציבור דרך אתר WINWIN ויימכרו במכירה פומבית שכל הכנסותיה קודש לפעילות ויצ"ו.

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים ממוקמת השבוע ניקול, שממשיכה בקו הומוריסטי המחדד את אוזלת-ידם של בני המין החזק. המוצר הנוכחי שמציגה ניקול באמצעות גיתם BBDO הוא צלחות חד-פעמיות, גם לשימוש במיקרוגל.

עוד מפרסמת קבועה בסוכות היא רשת האופנה קסטרו, שנערכת הפעם גם לקראת כניסת רשתות מתחרות מחו"ל כמו אמריקן איגל. קסטרו עולה בקמפיין בולט באמצעות ראובני-פרידן המשדר אווירה בשפת הפייסבוק.

תנובה, שעמדה במוקד גל המחאה החברתי, מחליטה השבוע לפתוח דף חדש ביחסיה עם הציבור הישראלי, ולצורך כך היא מכריזה על הוזלה קבועה של מחירי 50 מוצרים תחת הסלוגן: "הקשבנו לכם". גם בפרסומת זו ממשיכה תנובה לקשר עצמה לבית הישראלי, שהוא עיקר כוחה. את הפרסומת הפיק מקאן-אריקסון, משרד הפרסום הגדול של החברה.

את הטבלה סוגר המשביר החדש לצרכן, לקוח נוסף של מקאן-אריקסון.

המותגים המושקעים

1. תערוכת "ריהוטים" - 1,122,797 שקל - באמצעות GPS ארועטי-ברמן

2. ניקול - 1,083,606 שקל - באמצעות גיתם BBDO

3. קסטרו - 841,539 שקל - באמצעות ראובני-פרידן

4. תנובה - 803,213 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. המשביר לצרכן - 787,907 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 30/9/2011-6/10/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.