מוטורולה סולושנס משיקה טאבלט לשוק העסקי: ET1

ההכרזה עלולה להפוך את גוגל-מוטורולה מוביליטי ומוטורולה סולושנס למתחרות ■ הטאבלט יהיה זמין לרכישה במהלך הרבעון האחרון של שנת 2011

מוטורולה מוביליטי עדיין לא נרכשה באופן סופי על-ידי גוגל וכבר היום מודיעה חברת מוטורולה סולושנס שהיא משיקה טאבלט לשוק העסקי. ההכרזה הזו עוד עלולה בעתיד להפוך את שתי החברות למתחרות, אם גוגל-מוטורולה מוביליטי תחליט לפנות גם לפלחים של סולושנס.

לפחות כרגע, הפנייה של סולושנס היא לא ללקוחות פרטיים. טאבלט ה-ET1 שנחשף היום (ב') על-ידי מוטורולה, הוא הדגם הראשון מתוצרתה בקטגוריה חדשה של טאבלטים ארגוניים הכולל תכונות המתאימות יותר לקהל מסוג זה, כמו: עמידות גבוהה ומסך בגודל 7 אינץ' עמיד לשריטות (Gorilla Glass), עמידות בפני נוזלים וזעזועים, אפשרות חיבור לקוראי בר-קודים וכרטיסי תשלום חכמים, סוללות מתחלפות ומערכות אבטחה חזקות.

במקביל מוטורולה מתכננת לשווק אביזרים כמו תחנות עגינה מרובות חריצי הטענה. ה-ET1 תומך ברשתות WiFi, הוא מוגן בסיסמא באופן שניתן להעבירו בין עובדים כך שיוכלו להתחבר למכשיר על פי רמת הסיווג שלהם. בנוסף, מנהלים יוכלו לשלוט ולנטר באופן אוטומטי את השימוש באפליקציות מורשות בכדי להבטיח פרודוקטיביות של העובדים. מערכת ההפעלה של הטאבלט תהיה אנדרואיד מבית גוגל. טאבלט ה-ET1 יהיה זמין לרכישה במהלך הרבעון האחרון של שנת 2011, כאשר גם ארגונים שונים בישראל בוחנים את שילובו.