לפטופ של LG - מסך יחסית גדול בפחות מ-2 ק"ג

דגם P430 של LG במראה כסוף, עם עיצוב ומשקל לא רעים יחסית למחשב עם מסך בגודל 14 אינץ' ■ העיצוב אלגנטי, המחשב לא קל במיוחד ואין לו נתונים מיוחדים שגורמים לו לבלוט מול המתחרים. מצד שני, היתרון של גודל המסך בהחלט עוזר לו

יצרניות המחשבים מנסות כל הזמן להפוך את הלפטופים לדקים וקלים יותר, במטרה להפוך אותם לניידים יותר עבור המשתמשים.

דגם P430 של LG עוצב במראה כסוף. מבחינת עיצוב ומשקל, הנתונים שלו לא רעים יחסית למחשב עם מסך בגודל 14 אינץ', משום שהחברה הכניסה את המסך על בסיס מסך בגודל 13.3 אינץ', בזכות מסגרת מסך מינימלית. נתוני החומרה כוללים מעבד i3 של אינטל במהירות 2.10 ג'יגה הרץ, כונן קשיח בנפח 500 ג'יגה, זיכרון בנפח 4 ג'יגה מסוג DDR3 ובלוטות' 3.0.

* מסך: LED בגודל 14 אינץ' באיכות טובה ובפורמט רחב הכולל מסגרת דקה מאוד, שאפשרה למסך למלא רוב החלל במחשב. בהתמודדות עם אור שמש ישיר, הדגם הזה מאפשר להמשיך לעבוד ולראות את הטקסט על המסך. הבעיה היא שהתמונה מקבלת גוון כהה מאוד. למרות גודלו של המסך, המשקל לא גבוה במיוחד, קצת פחות מ-2 ק"ג. כמו כן, העובי עומד על 27.8 מ"מ, אשר ביחס ללפטופים דקים, מדובר בנתון לא מרשים.

* סוללה: זמן העבודה בסוללה עומד על כ-4 שעות, כאשר המחשב מוגדר לביצועים גבוהים והאינטרנט האלחוטי (תקן n) פעיל.

* חיבורים: 3 כניסות USB, כניסת HDMI בודדת ועוד כניסת VGA. מלבד זה, אפשר למצוא כאן קורא כרטיסי זיכרון פנימי, מצלמת אינטרנט עם חיישן של 1.3 מגה פיקסל ומיקרופון.

* מקלדת ועכבר: המקלדת נוחה ומרווחת לעבודה, רק שחסרה כאן תאורה אחורית, שהייתה משלימה את הנושא הזה בצורה טובה. מבחינת משטח עכבר, LG המשטח כולל יכולות של מולטי טאץ' כמו ביצוע זום עם שתי האצבעות, כאשר המשטח בסך הכול נוח לשימוש.

* סאונד: אחד הדברים שהפריעו לנו הם הרמקולים הפנימיים של המחשב, שסיפקו סאונד לא נעים לאוזן.

* בשורה התחתונה: P430 של LG מגיע בעיצוב אלגנטי. הוא לא קל במיוחד ואין לו נתונים מיוחדים שגורמים לו לבלוט מול המתחרים. מצד שני, היתרון של גודל המסך בהחלט עוזר לו.

* מחיר: 7,000 שקל.

* ציון: 8.