יאהו דיווחה על הכנסות של 1.07 מיליארד דולר ברבעון

רווח של 21 סנט למניה ■ האנליסטים העריכו שיאהו תציג הכנסות של כ-1.07 מיליארד דולר ורווח של 17 סנט למניה ברבעון

ענקית האינטרנט יאהו דיווחה לאחר סיום המסחר על הכנסות של 1.07 מיליארד דולר ורווח של 21 סנט למניה ברבעון האחרון. האנליסטים העריכו שיאהו תציג הכנסות של כ-1.07 מיליארד דולר ורווח של 17 סנט למניה ברבעון.

ברבעון הנוכחי תחזית הנהלת החברה היא להכנסות של כ-1.2 מיליארד דולר.

חודשים לא פשוטים עוברים לאחרונה על ענקית האינטרנט, בעיקר לאחר פיטוריה הפתאומיים של המנכ"לית, קארול בארטס, בחודש שעבר. כעת, אחד ממייסדי החברה והמנכ"ל שלה בעבר, ג'רי יאנג, מתאמץ מאוד להציל את החברה על ידי מכירתה לחברת השקעות פרטית והוצאתה מן השוק הציבורי בשביל לשקם אותה.

אתר האינטרנט של רויטרס דיווח לפני כשבוע כי יאנג, שעד לפני חצי שנה ביקר מעט מאוד במשרדי יאהו בשנים האחרונות, מפקיד להגיע מאז למשרדי החברה בסאניוויל בכל יום, באופן עקבי, במטרה לקדם עסקה שכזו. על פי הדיווח, הקרנות המעוניינות ברכישתה של יאהו הן ביין קפיטל, סילבר לייק פרטנרס והלמן אנד פרידמן.

כבר לפני חודש דווח כי יאנג מנסה להזיז דברים בחברה שאותה ייסד ב-95', ועזב ב-2008, וככל הנראה ניסה לגייס הון בשביל לרכוש אותה בעצמו.

יאהו ידעה ימים טובים יותר, בעיקר אם נזכרים בהצעת הרכש של מיקרוסופט, לפני 3 שנים, שבו הענקית מרדמונד הציעה לרכוש את החברה על בסיס מחיר של 33 דולר למניה, מה שהביא את שווי העסקה לסכום של 47.5 מיליארד דולר. לנוכח מצבה של יאהו כיום, משקיעיה ובכיריה, בהם גם יאנג עצמו, לבטח מאוכזבים ומצטערים שסירבו להצעה של מיקרוסופט.