אולטרה שייפ מתחילה למכור בקוריאה; המניה מזנקת 19%

לאחר החדירה לשווקים ביפן ותאילנד, אולטרה שייפ קיבלה אישור למכור את ה-Contour 1V3 גם בקוריאה ■ היעדים הבאים: סין וארה"ב

חברת אולטרה שייפ ממשיכה להתרחב במזרח הרחוק ומתחילה למכור את מוצריה גם בקוריאה. המפיץ של אולטרה שייפ בקוריאה קיבל אישור לשיווק מכשיר ה-Contour 1V3 של החברה, וזאת לאחר שהיא קיבלה אישור למכור גם ביפן ותאילנד.

אולטרה שייפ עוסקת בפיתוח ושיווק מערכות לחיטוב הגוף, ובעלת המניות הגדולה ביותר בה היא קרן הון הסיכון ישראל סיד.

"עם קבלת האישור לשיווק הגרסה החדשה של ה-Contour1 אנו מצפים להתחיל במכירות בשוק הקוריאני כבר במהלך הרבעון הרביעי", אמר אסף איל, מנכ"ל החברה. "הביקוש לטיפולים אסטטיים בשוק הקוריאני בפרט ובמזרח הרחוק בכלל הוא גדול ולכן אנחנו מעודדים מהכניסה לשוק גדול וחשוב זה. בחודשים האחרונים אנחנו ממשיכים לקבל תגובות חיוביות מצד אנשי המקצוע העושים שימוש במכשירים החדשים שהשקנו וכן מהלקוחות הסופיים המביעים שביעות רצון מתוצאות הטיפול. שיפור התוצאות ומימוש האסטרטגיה להתרחבות בשווקים נוספים, בדומה לשוק הקוריאני, מהווה את התשתית להמשך צמיחת החברה".

בשבוע שעבר הודיעה החברה כי היא ממשיכה להתקדם מול ה-FDA (מינהל המזון והתרופות בארה"ב) להשגת אישור שיווק המוצר בארה"ב, וכי הגישה את פרוטוקול הניסוי שיוכיח את יעילות הטיפול של המכשיר המבוסס על פגישה שערכה החברה עם נציגי ה-FDA. "החברה מאמינה שהפרוטוקול יענה על דרישותיהם באופן מיטבי", נכתב בהודעת אולטרה שייפ מהיום.

אולטרה שייפ מנסה להיכנס גם לשוק הסיני ומעריכה כי אישור לשיווק בסין עשוי להתקבל ברבעון הרביעי של 2011 או ברבעון הראשון של 2012, ככל שייענו דרישות ה-SFDA (מינהל המזון והתרופות בסין).