הגירסה האמריקנית של "חטופים" נרכשה לשידור ע"י yes

פרק הבכורה של "Homeland" בארה"ב היה הנצפה ביותר של רשת Showtime מזה 8 שנים

בדרת הטלוויזיה "Homeland", הגירסה האמריקנית לסדרה "חטופים", המשודרת בארה"ב ברשת Showtime, נרכשה לשידור על-ידי yes ותעלה בחורף הקרוב בערוצי הסדרות.

פרק הבכורה של הסדרה בארה"ב הוא הנצפה ביותר של רשת Showtime מזה 8 שנים עם 2.78 מיליון צופים.

בראש ההפקה האמריקנית עומדים האוורד גורדון ואלכס גנסה (מפיקי וכותבי "24") ומייקל קואסטה ("דקסטר", "עמוק באדמה") שביים את הפיילוט.

הסדרה זכתה לביקורות חיוביות מקיר לקיר, ובאתר Metacritic, המרכז ביקורות טלוויזיה, היא זכתה לציון משוקלל של 91, כאשר מבקרים רבים העניקו לה את הציון 100, ביניהם "לוס אנג'לס טיימס", "וול סטריט ג'ורנל", "ניו-יורק פוסט", "USA טודיי", אתר Salon, המגזינים "טיים" ו"ניוזדיי" ועוד.

בגירסה האמריקנית מככבת קלייר דיינס המגלמת את קלייר מתיסון, סוכנת CIA שלאחר שביצעה פעולה לא מאושרת בעיראק מוצבת, על-תנאי, במרכז ללוחמה בטרור של ה-CIA בלאנגלי, וירג'יניה. בזמן שהותה בעיראק היא קיבלה טיפ ממשת"פ לפיו שבוי מלחמה אמריקני הפך לסוכן של אל-קאעידה.

כאשר חייל מארינס בשם ניקולס ברודי (דמיאן לואיס, "חף מפשע", "אחים לנשק"), שנעדר מאז 2003, מחולץ על-ידי יחידת דלתא, היא משוכנעת כי הוא השבוי שעליו קיבלה מידע שערק לאויב.

היא נחושה בדעתו לחקור אותו ולהביא לגילוי האמת, אך כולם מתייחסים לניקולס כאל גיבור מלחמה, וקלייר יודעת שכל ניסיון לחקור אותו יעלה בתוהו. בצעד אמיץ היא פונה למנטור שלה ולבוס שלה לשעבר, סול ברנסון (מנדי פטנקין, "מחשבות פליליות"), העומד בראש היחידה של ה-CIA למזרח-התיכון. על שניהם כעת לעבוד יחד כדי לנסות ולחקור את ניקולס ברודי ולמנוע התקפת טרור על אדמת ארה"ה.