מה חושבים בהראל פיננסים על מניות חברת פריגו?

בהראל פיננסים מעלים את מחיר היעד למניית החברה ל-90 דולר למניה ■ החברה תפרסם מחר דוחות לרבעון הפיסקלי הראשון של 2012, ובבית ההשקעות צופים המשך צמיחה

בבית ההשקעות הראל פיננסים מעלים היום (ד') את המלצם למניות חברת התרופות פריגו ל"החזק", ומעדכנים את מחיר היעד ל-90 דולר למניה (328 שקל) - 8% מתחת למחירה בשוק. זאת, בעקבות המשך ההתרחבות של החברה, השיפור המתמשך ברווחים וחשיפת היעדים האסטרטגיים של החברה לארבע השנים הקרובות.

פריגו צפויה לפרסם מחר את דוחותיה הכספיים לרבעון הפיסקלי הראשון של 2012. בהראל פיננסים צופים דוחות טובים עם המשך צמיחה גם בהכנסות וגם ברווחיות המתואמת - 18% ו-25%, בהתאמה. בבית ההשקעות צופים כי ההכנסות יגיעו לשיא של 758 מיליון דולר, עם רווח נקי מתואם של 1.09 דולר למניה.

בבית ההשקעות מציינים כי הם צופים צמיחה של 9% בתחום התרופות ללא מרשם של החברה, בעקבות השקה של מותגים חדשים. בתחום תוספי המזון צופים צמיחה של 6%, ובתחום תרופות המרשם הגנריות צופים הכפלה של ההכנסות לאחר האיחוד של חברת Paddock.

פריגו הינה היצרנית הגדולה ביותר בעולם של תרופות ללא מרשם ותוספי תזונה הנמכרים לרשתות המזון, בתי מרקחת ורשתות קמעונאיות גדולות.