הטיפ היומי: איזו מניה גלובאלית מומלצת ע"י לאומי?

חטיבת שוקי ההון של בנק לאומי ממליצה על מניית יונייטד טכנולוגיות בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 91 דולר, פרמיה של כ-20% על מחיר השוק

חברת יונייטד טכנולוגיות עוסקת בייצור ושיווק מוצרים במגוון תחומים: חלל ותעופה, מערכות כיבוי ובטחון, שיווק וייצור מערכות מיזוג וחימום, מערכות בקרת אנרגיה ומעליות. בין מותגי החברה, המעסיקה כ-210,000 עובדים ופועלת ברחבי העולם, ניתן למצוא את Pratt & Whitney (מנועים למטוסים), OTIS (מעליות) ו-Sikorsky & Carrier (מערכות כיבוי וביטחון).

החברה שואפת להרחיב פעילותה מחוץ למערב (כ-65% מהכנסותיה מקורם באירופה וארה"ב), ורואה בשווקים המתפתחים את מנוע הצמיחה לשנים הקרובות, בפרט בשוק הסיני. באחרונה הודיעה על רכישת חברת GoodRich (GR) - מהלך שצפוי לחזק את פעילות החלל והתעופה מול הממשל הסיני. הנוכחות בשווקים המתפתחים סייעה לחברה לעבור את המשבר האחרון עם ירידה נמוכה יחסית של כ-18% בהכנסות, וביצועים טובים יותר ממתחרותיה.

המאזן היציב של החברה מקנה לה דירוג A לפי מודי'ס ו-S&P, אך צפוי להפוך לממונף בעקבות רכישת GR. למרות זאת אנו מניחים, כי הדירוג ייוותר על כנו בשל ניסיון החברה בתחום הרכישות ותזרים המזומנים החופשי, שעומד בממוצע בחמש השנים האחרונות על 4.5 מיליארד דולר. בנוסף, ממשלת ארה"ב מהווה כ-18.2% ממכירותיה, והיא מציגה רווחיות גולמית לאורך שנים של מעל 25% ורווחיות תפעולית ממוצעת של 11%.

אנו ממליצים על UTX "קנייה" במחיר יעד של 91 דולר - 20% מעל מחירה הנוכחי. המניה נסחרת כיום במכפיל רווח 13.7, נמוך ממכפיל הרווח הממוצע שלה בעשור האחרון שעומד על 16 - התכווצות שלדעתנו אינה מוצדקת.

*** אוהד חיים, חטיבת שוקי הון, לאומי