מניית הערב: ישראלית שעולה בניגוד לשוק לאחר דוח חזק

הרווח הנקי של קליקסופטוור ברבעון הסתכם ב-4.5 מיליון דולר, 14 סנט למניה, בהשוואה לרווח נקי של 2.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

חברת קליקסופטוור , ספקית מובילה של פתרונות ניהול כוח אדם נייד ואופטימיזציה של מערך שירות, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון השלישי אשר הסתיים ב-30 בספטמבר 2011.

ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-23.2 מיליון דולר, גידול של 33% בהשוואה להכנסות של 17.5 מיליון דולר ברבעון השלישי המקביל ב-2010. הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-4.5 מיליון דולר או 14 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי של 2.3 מיליון דולר, 7 סנט למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון הסתכם ב-5.5 מיליון דולר, 17 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה ל-2.8 מיליון דולר, 9 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות מרישיונות תוכנה ברבעון הסתכמו ב-8.9 מיליון דולר, זינוק של 48% בהשוואה להכנסות מרישיונות תוכנה של 6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות משירותים ברבעון הסתכמו ב-14.3 מיליון דולר, גידול של 24% בהשוואה להכנסות משירותים של 11.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-15.2 מיליון דולר, 66% מסך ההכנסות, בהשוואה לרווח גולמי של 10.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, אז הן היוו 62% מסך ההכנסות. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השלישי של 2011 ב-3 מיליון דולר.

מזומן, שווי מזומן והשקעות לטווח קצר וארוך גדלו, נכון לסוף הרבעון השלישי של 2011, לסך של 56.7 מיליון דולר.

ד"ר משה בן-בסט, יו"ר ומנכ"ל קליקסופטוור, אמר: "אנו ממשיכים להפגין ביצועים טובים בכל עסקינו. הכנסות השיא שלנו בהיקף של 23.2 מיליון דולר בולטות במיוחד לנוכח העלייה במכירות של רישיונות תוכנה. כמו כן, רשמנו שיא ברווח למניה non-GAAP והפקנו תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת. בנוסף לביצועים פיננסיים חזקים, אנו גאים על הצבתנו כמובילי השוק במסגרת ריבוע הקסם לשנת 2011 של גרטנר - הנחשבת לחברת המחקר הבלתי התלויה המובילה בתעשייה".

"יתר על כן, השוואת דוח גרטנר של שנת 2011 לדוחות משנים קודמות, מעידה על השיפור המתמשך ועל היתרון ההולך וגדל שלנו על מתחרינו. גם ההשקעות שביצענו בתחומים חדשים נושאות פרי בדמות חוזים עם ארגונים מובילים בשווקים חדשים, כגון תעשיות הנפט והגז. אנו מרוצים מאד מהביקושים וממספר חוזים ראשונים למשפחת מוצרי ה- mobility החדשה שלנו. מוצרים אלו, המתוכננים לפעול על כל מכשירי הקצה יוצרים סידרה חדשה של יישומים ארגוניים ניידים".