ה-NBA קנסה את מיקי אריסון ב-500 אלף דולר על ציוץ בטוויטר

הבעלים של מיאמי היט נקנס אחרי שהפר את מדיניות הליגה נגד שימוש ברשתות חברתיות בעניינים שקשורים לליגה; אריסון צייץ בתגובה לאוהד שכינה אותו "חזיר תאב בצע"

הנהלת ה-NBA ממשיכה במלחמת החורמה שלה נגד שימוש ברשתות חברתיות. הפעם הגיע תורו של מיקי אריסון, הבעלים של מיאמי היט וחברת השיט קרניבל קרוז מי שמוכר לציבור הישראלי כאחיה של שרי אריסון.

אריסון נקנס בסכום חסר תקדים של 500 אלף דולר, אחרי שפרסם תגובות בחשבון הטוויטר שלו בהקשר של השביתה ב-NBA. בכך הפר אריסון את המדיניות הקשוחה שמנהיגה ה-NBA על בעלי קבוצות ושחקנים כנגד שימוש ברשתות חברתיות. אריסון השתמש בטוויטר כדי להגיב לאוהד שכינה אותו "חזיר תאב בצע" במהלך הדיונים בין הבעלים לבין השחקנים בנוגע לניסיון לסיים את השביתה בליגה. התגובות של אריסון, שכללו כמה ציוצים, היו מינוריות יחסית. באחת מהן הוא ציין לאותו אוהד כי הוא "נובח על האדם הלא נכון", ואמר שבניגוד לטענות שלבעלים כלל לא אכפת שהליגה מושבתת ומהאוהדים עצמם, הרי שלו "דווקא מאוד אכפת מהמצב". מאוחר יותר אריסון אף הסיר כמה מהתגובות שפרסם בטוויטר.

אריסון מחזיק בבעלות את מיאמי היט מאז 1995 אז רכש את הקבוצה עבור 68 מיליון דולר. הוא מדורג במקום ה-75 ברשימת האמריקנים העשירים בעולם של "פורבס" עם הון מוערך של 4.2 מיליארד דולר.

אגב, קנסות בסדר הגודל הזה ומסיבות דומות כבר ניחתו על ראשם של בעלים בליגה. המפורסם ביותר הוא קנס בגובה 250 אלף דולר שספג בשנת 2006 מארק קיובן, הבעלים של דאלאס מאבריקס, בגלל שהתבטא בבלוג האישי שלו נגד הנהלת הליגה והשיפוט.