אלרון בדרך לאישור ה-FDA - ומזנקת היום במסחר בכ-6%

פוקרד, המוחזקת על ידי אלרון, החלה אתמול בניסוי שישמש בסיס לאישור ה-FDA לשווק מערכת לאבחון מהיר של מחלות זיהומיות ■ בנוסף, חתמה עם אלווריון על עסקה של 26.5 מ' ש'

חברת אלרון מזנקת היום במסחר בתל אביב, עקב הודעתה מהיום (ד') כי פוקרד, המוחזקת על ידה בשיעור של 41%, החלה אתמול בניסוי דיאגנוסטי אשר אמור לשמש בסיס לבקשת אישור ה-FDA (מינהל המזון והתרופות האמריקאי) לשווק בארה"ב את המערכת שפיתחה.

פוקרד מפתחת מערכת טכנולוגית מתקדמת שמטרתה אבחון אוטומטי ומהיר של מחלות זיהומיות בנוזלי גוף, המיועדת לשמש במעבדות מיקרוביולוגיות ובתי חולים.

הניסוי הנוכחי אמור לבדוק את יעילותו של היישום הראשון של המערכת - אבחון דלקות בדרכי השתן. הניסוי נערך בחמישה מרכזים רפואיים מהמובילים בעולם. פוקרד צופה לסיים את הניסוי במחצית השנייה של 2012. בכוונת פוקרד לפעול לקבלת תקן CE לשיווק המוצר בפיתוחה באירופה עד תום שנת 2011.

בתוך כך, הודיעה היום אלרון כי נחתם הסכם בינה לבין חברת אלווריון למכירה של כל מניות ווביון, חברת בת של אלרון המוחזקת בשיעור של כ-67%. ווביון הינה חברה המספקת תחנות בסיס לרשתות WI-FI בפריסה חיצונית. העסקה תבוצע בדרך של מיזוג שעם השלמתו ווביון תימכר לאלווריון תמורת סכום כולל של 26.5 מיליון דולר, ותמורת סכום נוסף של עד 3.75 מיליון דולר המותנה בעמידתה של ווביון ביעד הכנסות מסויים ברבעון הרביעי של שנת 2011.

אלרון צפויה לקבל תמורה כוללת המוערכת בסכום של כ-18 מיליון דולר, ותרשום רווח נקי המוערך בסכום של בין 17 ל- 20 מיליון דולר.