תינתן הגנה לטמרס של פויו זבלדוביץ' בכבלים תת-ימיים

חרף התנגדות אגף כלכלה והמחלקה המשפטית במשרד התקשורת להגנה על טמרס טלקום, פרסם המשרד את השימוע לקראת הגבלתה של מד נאוטילוס ממתן הנחות לשתי ספקיות האינטרנט נטוויז'ן וסמייל

חרף התנגדות אגף כלכלה והמחלקה המשפטית במשרד התקשורת להגנה על טמרס טלקום, בבעלות פויו זבלדוביץ', פרסם המשרד את השימוע לקראת הגבלתה של מד נאוטילוס ממתן הנחות לשתי ספקיות האינטרנט נטוויז'ן וסמייל. על השימוע החליט מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל, בתמיכת אגף ההנדסה.

אגף הכלכלה והמחלקה המשפטית טענו שהאיסורים שמבקש המנכ"ל להטיל על הנחות שנותנת חברת מד נאוטילוס, אינם מבוססים דיים, והם דרך לא נכונה להסדרת שוק הכבלים התת ימיים.

לטענת שני הגופים, ניתן להסדיר את ההגנה על המתחרה החדש, טמרס טלקום, באמצעות עבודה כלכלית שתוכיח שהמחירים של מד נאוטילוס אינם כלכליים ונופלים תחת ההגדרה של מחירים טורפניים שיסכלו כניסת מתחרה חדש לשוק. כפי שנחשף ב"גלובס", השימוע מתפרסם על רקע החשש שטמרס טלקום מתקשה לסגור הסכמים עם סמייל ונטוויז'ן, בשל הנחות שקבלה ממד נאוטילוס.

גורמים במשרד התקשורת חוששים שהלחץ לפרסם את השימוע מגיע מכיוון המפעיל החדש, ועשוי להוביל לחלוקת השוק על ידי משרד התקשורת במקום על ידי כוחות השוק.