הראל פיננסים: "קנו מניות פרוטליקס - המניה תזנק 35%"

בהראל פיננסים ממליצים על פרוטליקס לאור צפי לאישור סופי של ה-FDA למוצר הדגל של החברה ■ מסבירים: "ההמלצה - לקראת האישור המיוחל ועקב המחסור שנוצר בתרופות למחלת הגושה"

בבית ההשקעות הראל פיננסים חוזרים להמלצת "קנייה" על מניית פרוטליקס , לאור צפי לאישור סופי של מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) למוצר הדגל של החברה לטיפול במחלת הגושה, ה-UPLYSO (אשר צפוי להתקבל לאחר עיכוב של שנה, ב-1 בפברואר 2012).

בבית ההשקעות מציבים למניית פרוטליקס מחיר יעד של 8.5 דולר (או 31 שקל), המשקף פרמיה של 35% מעל מחיר המניה בשוק. זאת, "לקראת האישור המיוחל ועקב המחסור שנוצר בתרופות למחלת הגושה".

בהראל מציינים את המחסור בשוק התרופות למחלת הגושה, אשר צפוי לשפר את מעמדה של פרוטליקס לקראת אישור ה-FDA הנכסף ולזרזו. זאת, עקב הודעות שליליות בדבר תרופות מתחרות של חברות ג'נזיים (סנופי) ושייר.

"שנת 2011 כבר אבודה מבחינת הכנסות, ורק בשנת 2012 נתחיל לראות הכנסות משמעותיות מההשקה של ה-UPLYSO, בתנאי כמובן שלא יהיו הפתעות נוספות", מסכמים בסקירה.

פרוטליקס פרסמה היום דוחות לרבעון השלישי של שנת 2011, תוך שהיא מציגה הכנסות של 900 אלף דולר והפסד נקי של 8.9 מיליון דולר - המשקפים הפסד נקי של 0.1 דולר למניה. הדוח משקף את העיכוב בהשקת תרופת הדגל המדוברת.