פלאפון תחדל לבקש מלקוחות מתנתקים להתייצב במרכז השירות

במקום זאת תסתפק החברה בבקשת התנתקות בכתב, במייל או בפקס - זאת בעקבות הוראת משרד התקשורת ■ המשרד הבהיר כי על כל הפרה דומה עלולה פלאפון להיקנס ב-50 אלף שקל

בעקבות הוראת משרד התקשורת לחברת פלאפון, הודיעה חברת הסלולר למשרד כי הפסיקה באופן מוחלט לדרוש מלקוחות שביקשו להתנתק להתייצב במרכז השירות שלה. המשרד הבהיר כי על כל הפרה דומה עלולה החברה להיקנס בסכום של 50 אלף שקל.

הוראת המשרד הגיעה בעקבות לא מעט תלונות של לקוחות, מהן עולה כי בשעה שביקשו להתנתק משירותי החברה, דרשה מהם פלאפון להתייצב במרכז השירות מבלי להסתפק בשליחת בקשה בכתב (במייל או בפקס) כפי שנדרש בהוראות הרישיון.

משרד התקשורת ביצע פעילות פיקוח בנושא, ולאור ממצאי הפיקוח הנחה את פלאפון לחדול מיידית מהנונג הפסול.

מחברת פלאפון נמסר לאחרונה כי ההפרה הנדונה טופלה ותוקנה לחלוטין, ואכן זרם התלונות למשרד בנושא זה פסק בשבועות האחרונים.

במשרד התקשורת מדגישים כי הליך הפיקוח יימשך, וכי הוא שוקל לחלט מהערבות הבנקאית שהפקידה החברה בידי המשרד סכום של 50 אלף שקל, על כל מקרה בעתיד בו יוכח כי חברת פלאפון הפרה את הוראות רישיונה בנושא.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988