דוחות נגב: הכנסות של 190 מ' ש'; 36% זינוק ברווח הנקי

החברה מקבוצת אפריקה ישראל דיווחה על תוצאותיה לרבעון השלישי ■ עלייה של 31.8% בהכנסות ■ הרווח הסתכם ב-11.1 מ' ש' ■ המנכ"ל מוטולה: "ממשיך ביישום אסטרטגיית הצמיחה של החברה"

חברת נגב , מקבוצת אפריקה ישראל, דיווחה היום (ב') על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2011, כאשר היא מדווחת על גידול בכל הפרמטרים. נגב, המספקת חומרים לעיצוב הבית, מנוהלת על ידי אבי מוטולה.

הכנסות נגב לרבעון השלישי הסתכמו בכ-189.4 מיליון שקל, עלייה של 31.8% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל בשנה שעברה. רווחי הקבוצה הסתכמו בכ-11.1 מיליון שקל, גידול של 35.9% בהשוואה לרבעון השלישי ב-2010.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם ב-77.9 מיליון שקל, עלייה של 46.5% ביחס לשנה שעברה, ואילו הרווח התפעולי הסתכם ב-19.3 מיליון שקל - זינוק של 56.3%.

"הרבעון השלישי התאפיין בעיקרו בהמשך יישום אסטרטגיית הצמיחה של זרועות הפעילות של הקבוצה", התייחס לתוצאות המנכ"ל מוטולה. "זאת, לצד השבחת החברות והפעילויות שנרכשו על ידי נגב בתקופה האחרונה".

אברהם (נובו) נובוגרוצקי, יו"ר נגב, אמר: "החברה תמשיך באסטרטגיית הצמיחה שלה בקצב מואץ, תוך הסתכמות על הפורטפוליו הקיים וניצול הזדמנויות עסקיות נוספות אותן בוחנת החברה מעת לעת".