מנכ"ל חדש למירס: יעקב נדבורני מונה לתפקיד

נדבורני שימש כסנמכ"ל השיווק בחברת סמייל בתקופה שסטלה הנדלר היו"ר ניהלה אותה ■ ככל הנראה, המינוי של נדבורני ייצור זעזוע קשה בחברה וילווה בחילופים בהנהלה

יעקב נדבורני, סמנכ"ל השיווק של חברת 012 סמייל לשעבר, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת התקשורת מירס במקומו של אברשה בורשטין, שהודיע בשבוע שעבר על פרישתו מתפקיד המנכ"ל לאחר 7 שנות פעילות.

מינויו של נדבורני למנכ"ל מירס, מהווה הפתעה מוחלטת בסביבת מירס, וסביר להניח שילווה בזעזוע פנימי ובשינויים מהותיים בצמרת הנהלת החברה. המינוי מפתיע במיוחד גם לאור העובדה שהמועמד הבולט לתפקיד המנכ"ל במקומו של בורשטין היה גיא ידלין, ששימש כמשנה למנכ"ל החברה בשנים האחרונות, ומי שעבד בצורה אינטנסיבית על ההיערכות השיווקית של החברה להקמתה של רשת הסלולר החדשה שלה.

ככל הנראה, ייאלץ ידלין לפרוש מתפקידו כמשנה למנכ"ל, אף שסטלה הנדלר, יו"ר קבוצת הוט (בעלת השליטה במירס), מקווה שאיש מההנהלה לא יפרוש מתפקידו.

היכרות עמוקה בין נדבורני להנדלר

נדבורני עבד עם הנדלר במשך שבע שנים בחברת 012 סמייל, עת שימשה כמנכ"לית החברה, ולכן ניתן להעריך שמינויו לתפקיד מנכ"ל מירס מגיע על רקע ההיכרות העמוקה בין השניים.

על תפקיד מנכ"ל מירס הנכסף התמודדו חוץ מנדבורני מועמדים רבים נוספים, חלקם גורמים בכירים מאוד במשק הישראלי. החלטתה של היו"רית הנדלר לבחור דווקא בנדבורני מבטאת את רצונה לעבוד עם מישהו שהיא מכירה וסומכת עליו, ואשר מכיר את מקומו בהיררכיה החדשה שנוצרה בקבוצת הוט וכן בסיכוי הגבוה שבעתיד תמוזג מירס באופן מלא לתוך קבוצת התקשורת.

הבחירה בנדבורני כמנכ"ל נבעה, בין היתר, מכך שהוא בעל ניסיון שיווקי בשוק הטלקום הפרטי. נדבורני אף היה מעורב בכניסתה של 012 סמייל לשוק הטלפוניה - חדירה שהשיגה נתח שוק של 8% בתוך זמן קצר יחסית, ואף הוגדרה כמנוע הצמיחה המרכזי של החברה בשנים האחרונות.

נדבורני פרש מסמייל עוד בתחילת השנה, לאחר שהתמודד על תפקיד מנכ"ל החברה, ואולם הפסיד אותו עבור המנכ"ל הנוכחי עופר פרי, שהחליף בתפקידו את הנדלר.