או.אר.טי טכנולוגיות: הרווח התפעולי זינק בכ-21% ברבעון

לכ-14.1 מיליון שקל ■ הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2011 עלו בכ-7% לכ- 65.4 מיליון שקל

חברת או.אר.טי , בניהולו של אלכס מילנר, העוסקת באמצעות החברות אורפק (מוחזקת בשיעור של כ-76%), טרנסווי (100%) וטרקטק (65.5%) , בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות ומוצרים מתוחכמים לניהול תדלוק ורשת תחנות דלק, ניהול ציי רכב, ואמצעי תשלום אלקטרונים, מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2011 עם עלייה בהיקפי פעילותה.

הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2011 עלו בכ-7% והסתכמו בכ-65.4 מיליון שקל , לעומת כ-61.1 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2010 . בהקשר זה יצויין, כי עיקר פעילות החברה נעשית באמצעות חברת הבת, אורפק הפועלת בחמש יבשות ומציגה בשנים האחרונות מגמת צמיחה עקבית, וזאת על אף הסביבה העסקית הגלובלית המורכבת.

הגידול בהכנסות ניכר גם בשורות הרווח הגולמי והרווח התפעולי של החברה. הרווח הגולמי ברבעון השלישי של השנה גדל בכ-9.8% והסתכם בכ-30.7 מיליון שקל, לעומת רווח גולמי של כ- 28 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי עלה ברבעון השלישי לכ- 47%, לעומת שיעור רווח של כ-45.7% ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול בשיעור הרווח הגולמי נובע משינויים בתמהיל המכירות של החברה.

הרווח התפעולי של החברה ברבעון השלישי של 2011 עלה בכ-20.5% והסתכם בכ- 14.1 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של כ-11.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בשורה התחתונה סיימה החברה את הרבעון השלישי של השנה ברווח נקי המיוחס לבעלי המניות של כ-4.5 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-6.2 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2010. עיקר הקיטון נובע כתוצאה מהוצאות מימון בהיקף של כ- 5 מיליון שקל שנרשמו ברבעון האחרון, לעומת הכנסות מימון בהיקף של כ-500 אלף שקל שנרשמו ברבעון המקביל אשתקד.

כמו כן, מציינת או.אר.טי בדו"חותיה כי לאחר תקופת הדוח, זכתה חברת הבת אורפק בשני מכרזים להספקה והתקנה של מערכות תדלוק בהודו ל- 2,675 תחנות דלק של חברות הדלק HPCL ו- IOCL . היקף העסקאות מסתכם בכ- 17 מיליון דולר, מתוכם כ- 15 מיליון דולר בגין התקנה והספקה ועוד 2 מיליון דולר בגין עבודות שירות ותחזוקה.

חברת או. אר. טי המחלקת מידי שנה לבעלי מניותיה דיבידנדים הודיעה כי במקביל לאישור הדוחות אישר דירקטוריון החברה תשלום דיווידנד בהיקף של כ- 2.2 מיליון שקל.

אלכס מילנר, מנכ"ל החברה, מסר: "ברבעון השלישי או.אר.טי הציגה עלייה בפעילות, כתוצאה מעלייה במכירות בשווקים בהם פועלות חברות הקבוצה. בין היתר קיבלה אורפק הודעה על זכיה בשני מכרזים גדולים בהודו, שקיים בהם פוטנציאל המשך משמעותי. בנוסף, נמשכת הצמיחה של אורפק במדינות נוספות בהן היא פועלת, דבר שהיה הגורם המרכזי לצמיחה בהיקפי ההכנסת של או.אר.טי, וכן גם חברת טרנסווי חתמה על מספר עיסקאות שהביאו לעליה בהיקפי פעילותה".