למה מניית ווידמד מזנקת 6% במהלך המסחר בת"א?

ווידמד קיבלה הזמנות נוספות למערכת Morpheus®Hx מ-GE Healthcare ■ ההזמנות הינן עבור השוק הקנדי והשוק הקוריאני וישמשו להדגמה ללקוחות פוטנציאליים

חברת ווידמד הודיעה היום (ה') כי קיבלה הזמנות נוספות למערכת Morpheus®Hx מ-GE Healthcare, עבור השוק הקנדי והשוק הקוריאני. מהחברה נמסר כי המערכות ישמשו להדגמה ללקוחות פוטנציאליים במדינות. ההזמנה עבור קנדה באה בעקבות ההשקה של ווידמד החודש את המערכת, בשיתוף עם GE.

עוד הודיעה החברה כי GE החלה לפעול לקבלת אישור רגולטורי בקוריאה (KFDA) למערכת MARS VLS המשלבת את פתרון החברה, כאשר המערכת שהוזמנה עבור השוק הקוריאני תשמש לביצוע הדגמות במדינה.

לפי מיטב ידיעת החברה, לצורך הגשת בקשה לאישור ה-FDA הקוריאני, יש להגיש תיק בקשה הכולל נתוני בטיחות ושימושיות וכן תוצאות קליניות עבור שימוש במוצר במדינות זרות נוספות. GE תהיה אחראית לביצוע כל תהליכים אלו.

"בחודשים האחרונים אנו עובדים במרץ בצמוד ל-GE על מנת להרחיב את שיווק הפתרון המשותף של שתי החברות לטריטוריות נוספות", אמרה אניה אלדן, מנכ"ל חברת ווידמד.

לדבריה, "במקביל, פועלת החברה להרחבת שיווק כל מוצריה על ידי קבלת אישורים רגולטוריים נוספים, ביניהם אישור FDA למערכת Morpheus®Ox ואישור לשיווק בקנדה לשלושת מערכות החברה שנתקבלו בחודשים האחרונים".