צפו בווידיאו: הכירו את התנועה לשמירת הבולבולים

קמפיין חדש ברשת מוכיח: רעיון טוב עושה את ההבדל ■ הקמפיין, "התנועה לשמירת הבולבולים", התברר כשיתוף-פעולה בין דורקס והוועד למלחמה באיידס

קמפיין חדש עלה אתמול ברשת תחת השם "התנועה לשמירת הבולבולים". מכל עמוד שגלשת אליו הציצה המילה הזו, שמצחיקה אותנו גם כבוגרים.

אחרי הצחקוקים היה כמעט ברור מאליו שמדובר בקמפיין של החברה להגנת הטבע או אגודת הצפרים, המטיף לשמירה על בעל החיים המדובר.

אבל ילדים בני 30 ו-40 הם עדיין ילדים, והגיחוך המביך שעלה על הפנים גרם לכולם לתהות ולבלבל את הרשתות החברתיות בפוסטים על בולבולים.

סרטון משעשע שעלה היום לרשת ממשיך את אותה עמימות, אבל בירור קצר מבהיר את התמונה: "התנועה לשמירה על הבולבולים בישראל" היא חלק מקמפיין של דורקס בשיתוף הוועד למלחמה באיידס, לקראת יום האיידס הבינלאומי שיחל ב-1 בדצמבר.

הקמפיין הזה (של חברת twisted), אם תרשו לנו לחוות דעה, הוא מהמוצלחים והוויראליים שעלו כאן לאחרונה. הוא מוכיח בפעם המי יודע כמה שרעיון טוב עושה את כל ההבדל.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988