בתו של אלי הורביץ: "להקים צוות בדיקה חיצוני לאירועים"

התגובה של ד"ר ורד שליו-הורביץ באה לאחר האיגרת ששלח אתמול מנהל בית-החולים שיבא לעובדיו ■ "תיאור ההשתלשויות באיגרת אינו משקף את המציאות"

המחלוקת סביב פטירתו של מנכ"ל טבע לשעבר אלי הורביץ (ז"ל) השבוע נמשכת. לאחר שאתמול שלח פרופ' זאב רוטשטיין, מנהל בית החולים שיבא שבו אושפז הורביץ, איגרת לעובדים בבית החולים ובה הסביר את עיקרי ממצאי החקירה שקיימו בעניין הטיפול בהורביץ, לאחר שבתו האשימה את בית החולים בטיפול לקוי. הגיבה היום בתו של הורוביץ, ד"ר ורד שליו-הורביץ לממצאי התחקיר של בית החולים שיבא.

בתגובה שלה נאמר: "קראתי בצער את איגרתו של מנהל בית החולים שיב"א שפורסמה ביום ו' (25.11) בבוקר לפני שביקר בביתנו ושמע את טענותינו. תיאור השתלשלות העניינים, כפי שתואר באיגרת אינו משקף את המציאות של אותן שעות קריטיות במחלקה פנימית ו' עד להעברתו של אבי לטיפול נמרץ".

"אני מאמינה שהקמת צוות בדיקה חיצוני שיבדוק את הנושא,ללא משוא פנים, תהיה דרך הולמת, יותר מבדיקה שטחית שכזו, לחשיפת האמת והפקת הלקחים המתחייבת. לצערי ולכאבי אבי לא יחזור לחיים. אולם, תקוותי היא שמקרים כאלו של התנהלות כושלת והתייחסות בלתי-אנושית של הצוות הרפואי לאדם מבוגר לא ישנו בעתיד".