סופרבול 2012: 3.5 מיליון דולר לספוט פרסום של 30 שניות

זו עלייה משמעותית לעומת השנה שעברה, אז שילמו המפרסמות 3 מיליון דולר לספוט

רשימת החברות המפרסמות בסופרבול 2012, שייערך ב-5 בפברואר, מתחילה להיסגר. מנתונים שהגיעו למגזין "אד אייג'" עולה כי מחיר ספוט של 30 שניות יעמוד על 3.5 מיליון דולר - עלייה משמעותית לעומת השנה שעברה, שבה עמד המחיר הממוצע על 3 מיליון דולר.

יש לציין כי לא כל המפרסמות משלמות את המחיר המלא, והתשלום הסופי מבוסס על מספר הספוטים והמיקומים שלהם בברייק.

המשחק, שישודר ברשת NBC, מהווה את אירוע השיא של שוק הפרסום האמריקני, והרייטינג של הפרסומות המשודרות בו הוא הגבוה ביותר מכל שאר הברייקים לאורך השנה.

המפרסמת הבולטת ביותר צפויה להיות ענקית המשקאות Anheuser Busch, שקונה בדרך-כלל קרוב ל-4 דקות פרסום במהלך המשחק. השנה צפויה החברה לשים בפוקוס את משקה הבירה החדש Bud Light Platinum.

שחקניות נוספות שמנצלות את המעמד להשקת פרסומות בולטות הן קוקה-קולה ופפסי. קוקה-קולה צפויה לקנות לפחות ספוט אחד, אך טרם הוחלט מה יהיה המותג שיככב בו. פפסי תקנה כנראה שני ספוטים, כאשר באחד מהם יככב הזוכה של התוכנית "אקס פקטור", אשר בה משמשת פפסי כנותנת חסות מרכזית.

פפסי גם תקנה ספוט נוסף עבור המותג דוריטוס, שבו ישודר הזוכה של התחרות המסורתית שבה חובבים מכינים סרטון פרסומת עבור מותג החטיפים.

בתחום הרכב צפויות לפרסם טויטה (את המותג קמרי), פולקסווגן, יונדאי (ככל הנראה קמפיין תדמיתי) וחברת אאודי שצפויה לקנות ספוט אחד. טרם נמסר מה יהיה המותג שיפורסם, אך יש לציין כי זו תהיה השנה החמישית ברציפות שאאודי קונה ספוט באירוע.

מפרסמות נוספים השנה יהיו הרשת הקמעונאית בסט ביי, האתרים cars.com ו-GoDaddy וג'נרל מוטורוס.

מפרסמת חדשה באירוע השנה היא חברת התיווך 21 Century, שצפויה לקנות ספוט ואף לתת חסות לחלק מהשידורים לפני המשחק.