דירת 48 מ"ר בכפ"ס ב-3,000 שקל בחודש - ללא מטבח

מודעת הדירה הלא שגרתית פורסמה באתר יד2 ■ "לבשלנים לא כדאי לקחת את הדירה; אנחנו מעדיפים שלא יבשלו בדירה כי זה עושה ריחות"

מה תהיו מוכנים לעשות כדי להשיג דירה להשכרה בזול? דירת שני חדרים להשכרה בכפר סבא מוצעת במחיר מציאה של 3,000 שקל בלבד; מה הסיבה למחיר המוזל יחסית לאזור? בדירה אין מטבח.

ביד2 פורסמה המודעה הלא שגרתית להשכרת דירה, מדובר בדירת גג/פנטהאוז של 50 מטר במרכז העיר בכפר סבא. מדובר בדירת 2 חדרים עם מרפסת גדולה ובסעיף התוספות מודגש "אין מטבח, המחיר כולל ועד בית, מים וארנונה".

בבירור שניערך עם בעל הדירה מסתבר כי אם אתם בשלנים הדירה ממש לא מוצעת לכם, כיוון שבעל הדירה אינו מעוניין שתבשלו אצלו בדירה. אמנם יש פלטה חשמלית וכיור אבל אין גז, כך שאם אתם אתם מעוניינים בדירה, אתם מתבקשים לא לבשל מאכלים שעלולים לגרום לריחות.

"לבשלנים לא כדאי לקחת את הדירה; אנחנו מעדיפים שלא יבשלו בדירה כי זה עושה ריחות", אמר בעל הדירה בשיחה עם כתב "גלובס". הוא גם מספר מה הביא אותו להחלטה: "נכוויתי בעבר. זוג אתיופים שגרו בדירה והשתמשו בתבלינים גרמו לריחות וכל הבניין כעס ואני לא רוצה את זה. חביתה אפשר לעשות אבל לא הרבה מעבר לזה. חבל שיבשלו בדירה ואז זה יעורר ויכוח עם השכנים".

כפר סבא
 כפר סבא