החלו פיטורים בפרטנר: 40 עובדים יקבלו פיצוי נוסף

40 עובדים במוקד הטלמרקטינג בירושלים זומנו לשימוע בו הודיעו להם על פיטוריהם ■ המפוטרים יקבלו פיצוי של 2,000-4,000 שקל בנוסף למה שמגיע להם עפ"י חוק

החלו הפיטורים בחברת פרטנר : כ-40 עובדים במוקד המכירות הטלפוני של החברה בירושלים זומנו היום (ד') לשימוע ובו הודיעו להם על פיטוריהם - כך נודע ל"גלובס". בפרטנר אישרו את הפרטים.

המפוטרים קיבלו הצעת עבודה חליפית במוקדי השירות האחרים של פרטנר בירושלים, אבל לא בטוח שבאותה משכורת, ובהתאם לתנאי ההעסקה בתפקיד החדש. במהלך הפיטורים הנוכחי מוקד הטלמרקטינג של פרטנר בירושלים יעבור למוקד הראשי בראש-העין.

בנוסף, לכל העובדים שקיבלו הודעת פיטורים היום הובטח על-ידי החברה פיצויים אישיים של 2,000 עד 4,000 שקל בנוסף לפיצויי הפיטורים להם הם זכאים על-פי חוק. ייתכן גם שלכלל העובדים שיפוטרו מפרטנר בכל התהליך יינתנו הטבות דומות.

כזכור, "גלובס" חשף ב-10 בנובמבר את כוונת פרטנר לפטר בזמן הקרוב מאות עובדים בכל חלקי החברה, במסגרת מהלך נרחב להתייעלות של מנכ"ל פרטנר הנכנס, חיים רומנו. הפיטורים היום הם הגל הראשון במסגרת המהלך.

יום אחרי החשיפה של הפיטורים, "גלובס" חשף גם מכתב פנימי ששלח מנכ"ל פרטנר לעובדים, בו הוא כותב להם כי לא היתה לחברה ברירה אלא לבצע את הפיטורים. המנכ"ל רומנו אף כתב להם כי "מהלך של פרידה מעמיתים ומחברים ראויים הוא תמיד מהלך כואב", וכי החברה תנהל את גל הפיטורים בתבונה וברגישות.

לעובדים שקיבלו היום הודעת פיטורים ממנהל המחלקה האישית שלהם, נאמר כי החברה מעריכה את עבודתם ומצטערת שעליה לבצע את הפיטורים, ולכן הפיצויים הנוספים שהיא מעניקה למפוטרים מהמוקד בירושלים. סך העובדים במוקד עומד על כ-200.