"גלעד שליט עלה במשקל וחזר למשקלו לפני נפילתו בשבי"

צבי שליט סבו של החייל, נפגש עם נתניהו ועדכן אותו במצבו של גלעד ■ בתום המפגש אמר ראש הממשלה: "שמחתי לשמוע שגלעד חזר לשיגרה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל היום (ה') מסר אישי מגלעד שליט. במהלך פגישה שערך ראש הממשלה עם צבי שליט סבו של גלעד, הוא מסר לו תודה אישית מנכדו.

במהלך הפגישה שערכו השניים התעניין נתניהו במצבו של החייל שהוחזר מן השבי, וצבי עדכן אותו בהתפתחויות האחרונות במצבו של גלעד. בתום המפגש אמר ראש הממשלה: "צבי שליט מסר לי את תודתו האישית של גלעד. שמחתי לשמוע שגלעד חזר לשיגרה".

צבי שליט הדגיש כי התלקחות האזור לא הייתה מאפשרת להשיב את גלעד במועד מאוחר יותר. לדבריו, גלעד הוסיף במשקל, הוא חזר למצב הרגיל, ממש כמו שהיה".

בתחילת השבוע, נועם שליט, אביו של גלעד ששב מהשבי, נפגש בעיריית חיפה עם ראש עיריית פריז ברטראן דלנואה, המבקר בימים אלו בישראל. לעיתונאים הסביר שליט לאחר הפגישה כי "בזמנו נתנו הצרפתים לגלעד אזרחות כבוד. זו הייתה תמיכה חשובה והוא רוצה להמשיך את הסיוע".

"גלעד מחלים מהפצעים ומהניתוח", הסביר שליט על מצב בנו. "הוא עובר טיפולים ועובר תהליכים עם כל הגורמים הרשמיים שצריכים לדבר איתו. כשיהיו תכניות, אתם תדעו".

לדבריו, "ראש העיר ממשיך בתמיכה וברצון לסייע, הוא הציע את עזרתו אם וכאשר יהיה צורך. הוא הזמין אותנו אליו לפריז. אנחנו שומרים על קשר טוב עם כל מיני גורמים שסייעו לנו, בחו"ל ובארץ. גלעד מבקש לחזור לחיים נורמליים וזה מה שאנחנו מנסים לאפשר לו", סיכם נועם את דבריו.