מחזיקי אג"ח דלק נדל"ן: "מקווים שתשובה שינה יחסו לחוב"

מחזיקי אג"ח ה' של דלק נדל"ן מגיבים להודעת בעל השליטה בחברה, יצחק תשובה, כי הוא מוכן להזרים עוד כסף במסגרת הסדר החוב: "מצפים שבעל השליטה בקבוצת דלק יעמוד בהתחייבויותיו"

נציגות מחזיקי אג"ח ה' של דלק נדל"ן הגיבו הערב (ה') להודעה של בעל השליטה בחברה יצחק תשובה, לפייה הוא מוכן להזרים עוד כסף לחברה.

"אנו מקווים שהודעה זו אכן מלמדת על שינוי בהתייחסותו של מר תשובה לחוב של דלק נדל"ן כלפי בעלי האג"ח", הודיעה הנציגות. "אנו מזכירים כי בחודש אוגוסט השנה טען מר תשובה בהודעה רשמית לבורסה, כי כל הסדר שיציע לבעלי האג"ח לא יכלול מחיקת חובות אלא רק פריסת חובות", ציינו מחזיקי האג"ח בהודעתם. עוד הוסיפו כי הם "מצפים שבעל השליטה בקבוצת דלק יעמוד בהתחייבויותיו".

נזכיר כי יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק, הודיע היום למחזיקי האג"ח של דלק נדל"ן כי הוא מוכן להזרים עוד כסף לחברה במסגרת הסדר החוב, מעבר ל-300 מיליון השקלים אליהם התחייב. נזכיר כי מחזיקי האג"ח דרשו מתשובה להזרים מיליארד שקל. מתווה הסדר החוב שהציע פרופ' אמיר ברנע למחזיקי האג"ח של דלק נדל"ן כלל הזרמה של 300 מיליון שקל ע"י תשובה, וכן כלל "תספורת" של 900 מיליון שקל למחזיקי האג"ח.

תשובה לא פירט בהודעתו היום כמה כסף הוא מוכן להזרים, אך עצם המהלך מראה כי הוא נכנע ללחץ הציבורי. "שבתי ובחנתי במהלך הימים האחרונים את המתווה שהוכן לחברת דלק נדל"ן על ידי פרופ' אמיר ברנע ושמעתי את הביקורות ואני קשוב להן", כתב תשובה בהודעתו היום.