דיווחים: חיל האוויר הפציץ מתקן ריגול ישראלי בדרום לבנון

כלי תקשורת בלבנון מדווחים כי חיל האוויר פגע במתקן שהופעל על ידי ישראל והתגלה בידי אנשי חיזבאללה ■ במקום שני נפגעים במצב לא ברור; לפי חלק מהדיווחים, מדובר במחסן נשק שהופצץ

שני בני אדם נפגעו באורח לא ברור בפיצוץ עז שהחריד אחר הצהריים את הכפרים סריפה ודיר קיפה שבדרום לבנון. כך דיווח אתר האינטרנט של העיתון "דיילי סטאר" היוצא לאור בביירות. לפי הדיווח, ההערכה היא שהפיצוץ נגרם מפצצת מצרר, או מירי של מזל"ט ישראל. בדובר צה"ל מסרו לחדשות 2 באינטרנט כי הצבא "לא מתייחס לפרסומים מסוג זה".

תושבים בסביבה אמרו ל"דיילי סטאר" כי זמן קצר טרם האירוע, הורגשה תנועה ערה של כלי טיס ישראלים בשמי האזור. מקורות ביטחוניים העריכו בשיחה עם העיתון הלבנוני כי ייתכן שמדובר בפיצוץ נוסף שהתרחש במחסן נשק של חיזבאללה, אך עם זאת הודגש שם כי הדיווח טרם אומת. עוד מסרו שם, כי הורגשה תנועה ערה של אמבולנסים וכוחות הצלה לעבר העיירה סריפה.

בניגוד לדיווח ב"דיילי סטאר", נטען באתר הלבנוני "אל-אינתיקאד" כי הפיצוץ המדובר התרחש במתקן ריגול ישראלי שחשפו אנשי חיזבאללה. לפי הפרטים, הופצץ האתר מהאוויר על ידי כלי טיס של צה"ל אחרי שבישראל נודע דבר חשיפת המקום.

האירוע בא 10 ימים בלבד אחרי פיצוץ עז שהתרחש בשעת לילה מאוחרת במחסן נשק של חיזבאללה, גם הוא בדרום לבנון. האירוע הקודם התרחש בעיירה סידקין.