שלמור-אבנון-עמיחי יטפל בהשקה של אמריקן איגל בישראל

מותג האופנה האמריקני ישווק בארץ ע"י קבוצת פוקס ■ היקף תקציב הפרסום של אמריקן איגל מוערך ב-5 מיליון שקל ■ המותג יושק בישראל בפברואר הקרוב

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי מחזק את אחיזתו במערך הפרסום של קבוצת פוקס: ל"גלובס" נודע כי המשרד יטפל בתקציב הפרסום של המותג אמריקן איגל, שיושק בישראל על-ידי קבוצת פוקס במהלך פברואר הקרוב.

לפני מספר שבועות נחתם הסכם בין הראל ויזל, מבעלי קבוצת פוקס, לבין אמריקן איגל, הנותן לקבוצת פוקס את הזיכיון לשיווק המותג בישראל.

אמריקן איגל (AE) מעצבת, משווקת ומוכרת בגדים המוגדרים כבגדי נוחות וקז'ואל לקהל יעד בטווח הגילים 25-15. החברה, שנחשבת למותג אמריקני חזק, התרכזה עד 2010 בפעילות בתחומי ארה"ב בלבד, ורק בשנתיים האחרונות החלה להעניק זיכיונות גם למדינות נוספות.

ישראל היא בין המדינות הראשונות שקיבלה זיכיון זה, ואמורים להיפתח בה כ-15 סניפים של המותג. קבוצת פוקס מתעתדת לפתוח בו-זמנית 11 סניפים של המותג בקניון רמת-אביב, קניון פתח-תקווה, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, קניון ארנה בהרצליה, קניון רננים ברעננה, קניון הזהב בראשון-לציון, קניון עיר ימים בנתניה, קניון קריית-אונו, קניון חיפה, גרנד חיפה וקריון חיפה.

בחלק הארי של תקציב הפרסום של קבוצת פוקס מטפל מזה כ-15 שנה משרד הפרסום זרמון-גולדמן. לפני כשנה וחצי נכנסה הקבוצה לתחומי פעילות נוספים והשיקה את רשת פוקס הום. בקבוצה החליטו שלא לחבר את תקציב הפרסום של הרשת החדשה לתקציב של רשתות האופנה, ובחנו מספר משרדי פרסום שהתמודדו על התקציב, ביניהם גלר-נסיס ושמעוני-פינקלשטיין.

מי שזכה בתקציב בסופו של דבר היה שלמור-אבנון-עמיחי, שראה בו כניסה אסטרטגית למערך הפרסום של הקבוצה, למרות היקפו הכספי המצומצם של התקציב האמור.

עתה מסתבר כי ההימור של המשרד השתלם: על-פי ההערכות, ההיקף הכספי של מהלך ההשקה צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל. עם זאת, לא ברור עדיין כמה עצמאות קריאטיבית תהיה למשרד, שכן מדובר במותג עם קו פרסומי ברור שלא מאפשר סטיות רבות.

אדם פולצ'ק, מנכ"ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי, אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "מדובר בהשקה הגדולה והמשמעותית ביותר של מותג אופנה בישראל בשנת 2012, ולכן מדובר באתגר ענק עבורנו".