כוח להמונים: uTest הישראלית מגייסת 17 מיליון דולר

בסה"כ החברה גייסה עד היום 37 מיליון דולר ■ החברה מציעה ללקוחותיה שירותי בדיקות תוכנה ואיכות במיקור חוץ

חברת הסטארט-אפ הישראלית uTest משלימה סיבוב גיוס רביעי בהיקף של 17 מיליון דולר. את הסיבוב הובילה הקרן האמריקנית QuestMark Partners לצד מרבית המשקיעים הקודמים הכוללים את Scale Venture Partners, Longworth Venture Partners, Egan-Managed Capital, Mesco. סה"כ החברה גייסה עד היום 37 מיליון דולר.

את uTest הקימו בשנת 2007 דורון ראובני, שמכהן כמנכ"ל שלה, ורועי סולומון, שמשמש כסמנכ"ל ניהול המוצר. החברה מציעה ללקוחותיה שירותי בדיקות תוכנה ואיכות במיקור חוץ (במודל SaaS), תוך הסתמכות על קהילת Crowd Sourcing (חוכמת המונים) של 40 אלף בודקים עצמאיים.

בחברה מציינים כי מאז הגיוס הקודם בספטמבר אשתקד הכפילה החברה את ערכה בזכות לקוחות חדשים בסדר גודל של גוגל, מיקרוסופט ו-AOL. ב-uTest מציינים כי מאז 2008 נרשמה עלייה של 250% בהכנסות ושל 100% במצבת כוח האדם.

בחברה מציינים כי בכוונתה לפתוח משרדים נוספים בסיאטל, שיקגו, לוס אנג'לס ודאלאס, בנוסף למשרד שקיים היום בבוסטון ולפעילות של החברה בישראל. כמו כן, הכסף ישפר את היכולות הטכנולוגיות של החברה, לצד גיוס מומחים נוספים בתחום התוכנה, כמו גם הרחבת פלטפורמת הבדיקות שלה עבור מפתחי צד שלישי.

לדברי מנכ"ל uTest, דורון ראובני, "האופן בו אימץ השוק את uTest הוא מדהים, במיוחד בקרב חברות קמעונאיות, חברות מדיה וחברות מעולם משחקי האונליין. מטרתנו היא להמשיך לעמוד בדרישה הבלתי פוסקת להעניק כלים שיאפשרו לחברות ולגופים ליצור אפליקציות טובות יותר בעולם בו אנו חיים".