צפו בווידיאו: האם ערוץ 10 החל בקמפיין טלוויזיוני להצלתו?

כשעתידו של ערוץ 10 לוט בערפל, עלו היום תשדירי פרסום לציון 10 שנים לחברת חדשות 10, המציגים חשיפות עיתונאיות מרכזיות מהעשור האחרון

האם ערוץ 10 החל בקמפיין טלוויזיוני להצלתו? כשברקע עתידו של ערוץ 10 לוט בערפל, עלו היום (ב') תשדירי פרסום לציון 10 שנים לחברת חדשות 10, שבהם נראות בין היתר חשיפות עיתונאיות מרכזיות מהעשור האחרון.

בין היתר נראים ומוזכרים בסרטון פרשות שנחשבות לבעייתיות לכאורה בעיני הממשלה וראש הממשלה, ובהן תחקיר ביבי-טורס של רביב דרוקר, תחקיר העובדת הזרה בבית שר הביטחון אהוד ברק, תחקיר הולילנד ועוד.

ברקע הסרטון נשמע שירו של אהוד מנור "אין לי ארץ אחרת", ועל המסך רץ הכיתוב: "דמיינו ארץ בלי מלחמות, ארץ שאין בה עצב, ארץ בלי סיפורים על אנשים שעושים מה שהם רוצים. דמיינו ארץ שותקת; בארץ כזאת היינו מיותרים - חדשות 10, כבר 10 שנים עושים כאן חדשות".

כזכור, באחרונה פורסם כי מלשכת ראש הממשלה נרמז כי אם רביב דרוקר יפוטר או יוצא לחל"ת כפוי, הדבר יקל על המשך קיומו של הערוץ.

מחר (ג') הייתה אמורה להתכנס ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות היו"ר ח"כ כרמל שאמה-הכהן, ולדון בסוגיינ הבוערת של דחיית חובות התמלוגים של ערוץ 10 בסך כ-60 מיליון שקל.

כפי שחזרו וציינו בשבועות האחרונים בערוץ, ללא דחיית התמלוגים הערוץ ייסגר. היום הודיע שאמה-הכהן במפתיע כי הדיון שהיה אמור להתקיים מחר וכן ההצבעה לא יתקיימו בסוף. ההערכה היא כי הדיון יתקיים בתחילת השבוע הבא.