מצעד האפליקציות: איך לסנן שיחות מבלי לקום מהספה

וגם: גיבור הקומיקס המפורסם - סופרמן, מגיע לאייפון ולאייפד, וגוגל מעצבת מחדש את אתר שיתוף קבצי הווידיאו YouTube ועושה עבודה לא רעה בכלל

לסנן שיחות בקלות

זה לא סוד שההתפתחות הטכנולוגית הפכה אותנו לעצלנים; פעולות רבות שהיינו עושים בעבר בעולם הפיסי נעשות כיום באמצעות הסמארטפונים או הטאבלטים שלנו. תכירו את "דבר אלי" -אפליקציה ישראלית חדשה שמציעה לחסוך פעולה קטנה אך לעיתים מעיקה: לגשת למכשיר הסלולר כדי לבדוק מי מתקשר אליכם.

כיצד? בכל פעם שנכנסת שיחה, האפליקציה סורקת את שמות אנשי הקשר שלכם ומקריאה בקול רם את שם המתקשר. כך תוכלו להחליט אם השיחה מספיק חשובה בשביל להתפנות מעיסוקיכם ולענות לה או פשוט לסנן ממקום מושבכם.

בנוסף, אם אינכם מרוצים מהאופן שבו האפליקציה הוגה שם כלשהו, תוכלו להקליט בעצמכם את שמו.

הורדה: כרגע רק עבור מכשירי אנדרואיד.

מחיר: חינם.

אפליקציה אנדרואיד, דבר אליי
 אפליקציה אנדרואיד, דבר אליי

יו-טיוב הופך לחברתי יותר

גוגל ממשיכה לעצב מחדש את הנכסים האינטרנטיים שלה, והפעם על הכוונת אתר שיתוף קבצי הווידיאו יו-טיוב, שעבר מתיחת פנים מוצלחת בהתאם למגמה של החודשים האחרונים, שבה גוגל ממשיכה לעצב ולהשיק מחדש עוד ועוד נכסים שבבעלותה.

השינויים העיקריים, מלבד העיצוב הוויזואלי, טמונים ביכולות שיתוף גבוהות יותר ובמתן דגש על תוכן פרסונלי המותאם לגולש. המסך הראשי מחולק לשלוש עמודות: בעמודה השמאלית (ימנית בקרב משתמשים בממשק העברי) מוצע סרגל הניווט, אותו תוכלו להתאים באופן אישי. כך, תוכלו לחבר בין חשבון הגוגל שלכם לבין פייסבוק, טוויטר וגוגל פלוס, לעקוב ביתר קלות אחר ערוצי התוכן אליהם אתם רשומים ולגלות אלו סרטוני וידיאו הכי פופולריים או טרנדיים באותו הרגע.

העמודה המרכזית משמשת כמו הניוזפיד של פייסבוק, והיא תציג בפניכם את התוכן המבוקש. לדוגמה, אם חיברתם את חשבונכם לפייסבוק או טוויטר, תוכלו לראות בעמודה הזו מהם תכני הווידיאו שהחברים שלכם משתפים ברשתות החברתיות. העמודה הימנית תחשוף בפניכם סרטוני וידיאו מומלצים. האמת? עיצוב מוצלח מאוד.

עיצוב יוטיוב החדש / מתוך: youtube
 עיצוב יוטיוב החדש / מתוך: youtube

סופרמן מציל את העיר מכוחות הרשע

האם זו ציפור? האם זה מטוס? לא, זה סופרמן, והוא מגיע גם למכשירי הסלולר והטאבלטים. אפליקציית Superman היא משחק עלילתי חדש המבוסס על גיבור הקומיקס המפורסם - סופרמן. בדומה לסרטי הקולנוע וסדרת הטלוויזיה, גם במשחק הזה סופרמן צריך להציל את העיר ואת האנושות מידי כוחות הרשע (כגון לקס לות'ר). לרשותכם יעמדו כמובן כוחות העל של סופרמן, בהם היכולת לעוף, כוח גופני אדיר והיכולת לשלוח קרני חום מהעיניים. אלו יסייעו לכם במשימתכם להתקדם ב-18 השלבים של המשחק, ולנסות לזכות במדליות ארד, כסף וזהב. הגרפיקה של המשחק נעה בין תלת-ממד לבין קטעי קומיקס שיסבירו לכם את המטלה העומדת בפניכם.

הורדה: מחנות האפסטור עבור מכשירי אייפון, אייפד ואייפוד.

מחיר: 0.99 דולר.

אפליקציה אייפון, סופרמן
 אפליקציה אייפון, סופרמן