ישראל ושוקי ההון הבינלאומיים - יחסים מורכבים

מושב הדיון "מבט לשוקי ההון הבינלאומיים", שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס", יתמקד בשוקי ההון הבינלאומיים ויעריך סיכונים מערכתיים, מגמות עתידיות ואסטרטגיות אפשריות להתנהלותה של ישראל בעולם

מושב הדיון "מבט לשוקי ההון הבינלאומיים", שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס", יתמקד בשוקי ההון הבינלאומיים ויעריך סיכונים מערכתיים, מגמות עתידיות ואסטרטגיות אפשריות להתנהלותה של ישראל בעולם.

יותר מאי פעם שוקי ההון הגלובליים שלובים ומשפיעים זה על זה. תהליך הגלובליזציה והתהוות הכפר הגלובלי חושפים פן שהכלכלה העולמית טרם למדה לעכל, עולם בו הכול תלוי בכול: בעלויות של אנשי עסקים סיניים על אג"חים אמריקניים, חובות של כלכלות במזרח אירופה לבנקים במערב היבשת, ההסתמכות של יצרנים מערביים על אמצעי הייצור במזרח ושל המזרח על שוק הצריכה המערבי, ועוד.

הכול הדדי, הכול תלוי בכול, הידיים העסקיות משולבות וחוצות אוקיינוסים, מדינות וכלכלות. היתרונות כבירים, שכן הכול זמין, פתוח וחסר גבולות. הבעיות מתחילות כשצרתה של כלכלה קטנה מזעזעת שוק הון מקומי והדבר הופך בן רגע לבעיה של שוקי הון אחרים.

במושב יתארחו ג'ים זוקין, מייסד שותף ומנהל בכיר Houlihan Lokey בנק ההשקעות הבינלאומי; ד"ר רוג'ר סטיין, נשיא מעבדות המחקר Moody's ; ד"ר יוסי בכר, יו"ר בנק דיסקונט; דורון צור, מנכ"ל פסגות קומפס ומנהל מחלקת מחקר חו"ל בפסגות וטל קינן, מנכ"ל KCPS . את המושב ינחה פרופ' גלן יאגו מנהל מחקר בכיר ומייסד המעבדות לחידושים פיננסיים במכון מילקן ישראל.

ועידת ישראל לעסקים של גלובס המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב. מושבי הוועידה ילוו בתרגום סימולטני.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2011:http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4735&leadid=147