אלביט מערכות בהסכם עם צה"ל וצבא באירופה בכ-21 מ' ד'

אלביט מערכות זכתה בהזמנות לאספקת עמדות נשק קלות למשרד הביטחון, ולצבא באירופה ■ בצלאל (בוצי) מכליס, מנכ"ל החברה: "אנו גאים מאד על בחירתנו"

אלביט מערכות הודיעה היום (ד') כי זכתה בהזמנות לאספקת עמדות נשק קלות למשרד הביטחון, ולצבא באירופה.

בישראל זכתה אלביט מערכות בחוזה לאספקת עמדות נשק קלות למשרד הביטחון, בהיקף כספי של כ-11 מליון דולר, לפיתוח ולהצטיידות ראשונית במסגרת המהלך לשדרוג אמצעי הנשק הקל של צה"ל. העמדות הקלות מסוג 7.62 מ"מ, 12.7 מ"מ וכן 40 מ"מ, מיועדות להתקנה על גבי נושאי גייסות משוריינים (נגמ"שים) ורכבים קרביים משוריינים (רק"מים) ותסופקנה במהלך כ-18 חודשים.

אלביט מערכות זכתה גם בחוזה לספק לצבא אירופאי עמדות נשק קלות 12.7 מ"מ בהיקף כספי של כ-10 מליון דולר. העמדות מיועדות להתקנה על גבי רכבים מסוג פנדור 6X6 ותסופקנה במהלך תקופה של כשנה.

בצלאל (בוצי) מכליס, מנכ"ל אלביט מערכות חטיבת יבשה ותקשו"ב, מסר: "אנו גאים מאד על בחירתנו לספק עמדות נשק קלות לשני לקוחות אלו, המחזקת את מעמדנו כספק מוביל בעולם של מגוון עמדות נשק. הפתרונות שלנו לעימות כולל, כמו גם ללוחמה בעצימות נמוכה וניסיוננו הנרחב, מאפשרים לנו להציע ללקוחות פתרונות מתקדמים העונים לדרישות כל סוגי כלי הרכב הקרביים ואנו מקווים כי לקוחות נוספים ילכו בעקבות לקוחות אלו".