נתניהו החליט: הראל לוקר ימונה למנכ"ל משרד ראש הממשלה

רה"מ בנימין נתניהו יביא את מינויו של עו"ד הראל לוקר לאישור הממשלה ביום א' הקרוב ■ לוקר מחליף את אייל גבאי שפרש מתפקידו כמנכ"ל משרדו של נתניהו כבר לפני כמה שבועות

כצפוי, הראל לוקר ימונה לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה. רה"מ בנימין נתניהו יביא את מינויו לאישור הממשלה ביום א' הקרוב. לוקר מחליף את אייל גבאי שפרש מתפקידו כמנכ"ל משרדו של נתניהו כבר לפני כמה שבועות.

הראל לוקר, אחיו של המזכיר הצבאי של ראש הממשלה יוחנן לוקר, עבר את ועדת המינויים של שירות המדינה וחתם על הסכם ניגוד עניינים. לוקר הוא עורך דין במקצועו, הוא שימש במספר תפקידים במגזר הפרטי, אך מעולם לא עבד במגזר הציבורי.

מאז חודש אוגוסט מתנהל משרד ראש הממשלה ללא מנכ"ל קבוע. גבאי פרש כבר לפני שלושה חודשים ולא מונה לו מחליף. בחודש האחרון מונה מזכיר הממשלה, צביקה האוזר, לממלא מקום זמני למנכ"ל משרד ראש הממשלה.

בשבועות האחרונים בחן נתניהו כמה מועמדים לתפקיד. באחרונה שב שמו של עוזי לוי, שמשמש משנה למנכ"ל נכסים ובנין מקבוצת אי די בי לרשימת המועמדים לתפקיד מנכ"ל המשרד, קודם לכן עלה שמו של ח"כ לשעבר, נחום לנגנטל, כמי שצפוי להתמנות לתפקיד. עם זאת, מועמדותו של לנגנטל ירדה מהפרק לאחר שח"כ לשעבר, המושקע בקרקעות, סירב לקחת את התפקיד על עצמו לנוכח ניגודי העניינים שהיה מצוי בהם לו היה נכנס לתפקיד, דבר שהיה מונע ממנו לעסוק באופן אינטנסיבי ברפורמות העיקריות של ראש הממשלה ובהן הרפורמה במנהל מקרקעי ישראל.