3 מועמדויות לגירסה האמריקנית של "חטופים" בטקס התסריטאים

"Homeland" מועמדת ב-3 קטגוריות בטקס של איגוד התסריטאים בארה"ב, לסדרת הדרמה הטובה ביותר, הסדרה החדשה הטובה ופרק הדרמה הטוב ביותר

"Homeland", הגירסה האמריקנית של הסדרה הישראלית "חטופים", מועמדת ב-3 קטגוריות בטקס של איגוד התסריטאים בארצות-הברית, לסדרת הדרמה הטובה ביותר, הסדרה החדשה הטובה ביותר ופרק הדרמה הטוב ביותר.

יוצר הסדרה, התסריטאי והבימאי גידי רף, מועמד בשתי קטגוריות - סדרת הדרמה והסדרה החדשה - יחד עם צוות הכתיבה של "הומלנד", הווארד גורדון ואלכס גנזה.

מדובר בהישג משמעותי לסדרה שקיבלה אותו מספר מועמדויות שקיבלו הסדרות "אימפריית הפשע", "משפחה מודרנית" ו"שובר שורות". הזוכים יוכרזו בטקס שיתקיים ב-19 לפברואר.

פרק הבכורה של "הומלנד", שהושק באוקטובר ברשת Showtime, זכה לנתוני רייטינג שוברי שיאים עבור הרשת והיה לפרק ההשקה הגבוה ביותר של דרמה חדשה מזה 8 שנים עם 1.1 מיליון צופים.

לאחר 4 פרקים הודיעה Showtime לקשת כי תמשיך עם הסדרה גם לעונה שנייה. ההפקה צפויה לצאת לדרך במהלך המחצית השנייה של 2012.

אבי ניר, מנכ"ל קשת, ורן תלם סמנכ"ל התוכניות, הם גם המפיקים האחראיים (executive producers) של העונה הראשונה, לצד רף, גנזה וגורדון. קלייר דיינס, דמיאן לואיס, מנדי פטינקין ("שיקאגו הופ", "הנסיכה הקסומה") הם כוכבי הגירסה האמריקנית.

העונה הראשונה של "חטופים" שודרה ב-2010 בקשת וזכתה לנתוני צפייה גבוהים עם ממוצע של 25% ודורגה בין 10 הדרמות הנצפות ביותר משנת 2000. העונה השנייה צפויה לעלות בקשת במהלך 2012.

מנכ"ל קשת, אבי ניר, מסר: "מדובר בהישג משמעותי נוסף לסדרה. אני שוב מודה לאולפני FOX ולרשת Showtime על האמונה ולגידי רף, הווארד גורדון ואלכס גנזה על היצירה".