מטח גראדים לאשדוד: "כיפת ברזל" יירטה רקטה

הירי מרצועת עזה נמשך, למרות הדיווחים בצד הפלסטיני על מאמץ לחדש את הרגיעה ■ מערכת היירוט פגעה ברקטה שנורתה לעבר העיר ואחרת התפוצצה בשטח פתוח. משעות הבוקר נרשמו שש נפילות בשטח ישראל, בכולן לא היו נפגעים ולא נגרם נזק ■ אזעקה נשמעה גם בגן-יבנה

הפלגים הפלסטינים אומנם דנו בצהריים (ו') בחידוש הרגיעה, אבל בינתיים נמשך הירי מהרצועה - וביתר שאת: שתי רקטות גראד נורו הערב לכיוון אשדוד. מערכת "כיפת ברזל" הצליחה ליירט בהצלחה אחת מהן, בשמי העיר. הרקטה השנייה התפוצצה בשטח פתוח סמוך לעיר. איש לא נפגע, ולא נגרם כל נזק. נוסף על כך, נשמעה גם אזעקה בגן-יבנה.

המטח האחרון בא אחרי ירי מוקדם יותר היום, שגם הוא לא גרם לנפגעים או לנזק. כל הנפילות אירעו בשטחים פתוחים בתחומי המועצות האזוריות חוף אשקלון, שער הנגב ואשכול. בסך הכל, מאז שעות הבוקר נרשמו שש נפילות בשטח ישראל.

בשעות הצהריים התכנסו, כאמור, הפלגים הפלסטיניים ברצועה לדיון בחידוש הרגיעה עם ישראל. בין המשתתפים גם בכירי חמאס, בראשות ראש הממשלה מהארגון איסמעיל הנייה.

האחרון הודיע בתפילות יום השישי כי ממשלתו מנהלת מגעים אינטנסיביים עם גורמים ערביים ובינלאומיים רבים על מנת "להפסיק את התוקפנות על רצועת עזה", כהגדרתו.