אופירה אסייג ואיל ברקוביץ' - מעכשיו גם ברדיו ירושלים

תוכנית הספורט היומית של רדיו תל-אביב FM102, שמועברת בסינדיקציה לקבוצת תחנות "רדיו ישראל", תנחת גם בעיר הבירה (FM101) החל מינואר

תוכנית הספורט היומית של רדיו תל-אביב FM102, "תוכנית הספורט של ישראל", בהגשת אופירה אסייג, איל ברקוביץ', פיני גרשון, חיים רביבו ודורון ג'מצ'י, מרחיבה את פריסתה הארצית, ותשודר החל מה-1 בינואר גם ברדיו ירושלים.

התוכנית, בשיתוף אתר הספורט ONE, משודרת ברדיו תל-אביב מזה חצי שנה בימים א'-ה', בין השעות 18:00-20:00, ומועברת בסינדיקציה לקבוצת תחנות "רדיו ישראל", הכוללת את רדיו תל-אביב FM102, רדיו חיפה FM107.5, רדיו דרום בתדרים FM95.8 ו-FM97; ולרדיו גלי ישראל בתדרים FM102.5, FM106.5 ו-FM89.3.

החל מינואר הקרוב יוכלו להינות מהתוכנית גם מאזיני רדיו ירושלים בתדרים FM101 ו-FM89.5, שמצטרף לסינדיקציה.

מנחת התוכנית, אופירה אסייג, מסרה בתגובה: "אני מברכת את רדיו ירושלים על הצטרפותו. עצם השמעתה של התוכנית בדרום, בצפון, ביהודה ושומרון, במרכז וכעת גם בירושלים - מחזקת את עוצמת התוכנית".

איל ברקוביץ' מסר: "אני שמח שגם הקהל הירושלמי מצטרף לתוכנית הספורט שלנו. לכבוד הוא לי שדברינו יישמעו גם בעיר הבירה של ישראל. יש שם קהל ספורט גדול, שישמח לחיזוק של תוכנית ספורט טובה ועניינית שאומרת את כל האמת ורק את האמת".