צפו: הפגנה מול ביתו של עוזי לנדאו; "נמאס, תעברו לש"ס!"

עשרות מפגינים מ"ישראל חופשית" התייצבו מול ביתו של שר התשתיות ברעננה ■ הפגינו נגד הצעת החוק שמקדם ל"חשמל כשר" ■ "צריך להזכיר לליברמן שלא נבחר בגלל אג'נדה חומייניסטית"

עשרות מפגינים מתנועת "ישראל חופשית" הפגינו היום (ו') מול ביתו של שר התשתיות עוזי לנדאו, ברעננה. ההפגנה התקיימה בעקבות חשיפת הצעת החוק שמקדם לנדאו, שמציגה כי השליטה במשק החשמל תוכפף לרבנות וכן כי משגיחי כשרות יוצבו בתחנות הכוח של חברת החשמל.

(לצפייה בסרטון - לחצו כאן)

המפגינים, שהתרעמו על הצעת החוק, יצאו בקריאות תוכחה ללנדאו ולמפלגתו "ישראל ביתנו": "די נמאס, תעברו לש"ס", "בחרת ליברמן - קיבלת ישי", "לנדאו, עד לכאן, ישראל זה לא איראן".

בעקבות חשיפת "חוק חשמל כשר", השיקה "ישראל חופשית" קמפיין המוחה נגד החלטתו של לנדאו "להעביר את השאלטר לרבנות". תחת הכותרת "למי יש פנס?" מזהירה התנועה מכך ש"החוק יעלה את עלויות החשמל על חשבון הציבור ויאפשר לרבנות להחשיך את ישראל". במסגרת הקמפיין אף מפרסמת התנועה את כתובת הדוא"ל של שר התשתיות, וקוראת לציבור לכתוב ללנדאו "ולומר לו את דעתכם".

מנכ"ל ישראל חופשית, מיקי גיצין, אמר: "עוזי לנדאו מבקש לתת בידי הרבנות את השאלטר של המדינה ולהחשיך את כולנו. הציבור בישראל לא ייתן לפארסה הזאת לעבור. צריך להזכיר ללנדאו שהוא וליברמן נבחרו בגלל אג'נדה אזרחית ולא בגלל אג'נדה חומייניסטית של ימי הביניים".