עסקה שניה בתוך כחודשיים: הסכם מכירה נוסף למזור

הודיעה כי ביום ו' האחרון חתמה על הסכם למכירת מערכת רובוטית מסוג Renaissance לאחד מהמרכזים הרפואיים של רשת מרכזי הרפואה הפרטית בארה"ב ■ מטפסת בכ-2%

מזור רובוטיקה , המפתחת מערכות מונחות רובוט בעיקר לניתוחי עמוד שדרה, הודיעה היום (א') כי חתמה ביום ו' האחרון על הסכם למכירת מערכת רובוטית מסוג Renaissance לאחד מהמרכזים הרפואיים של רשת מרכזי הרפואה הפרטית בארה"ב.

על פי מידע שנמסר לחברה מהמרכז הרפואי, Lake Surgery, שרכש את המערכת , בכוונתו להשתמש במערכת לצורך ביצוע ניתוחים אנדוסקופיים זעירי פולשנות בעמוד השדרה, בהם משוחררים החולים לביתם בתום פחות מיממה.

כזכור, רק לפני כחודשיים מכרה החברה שני מערכות מאותו הסוג, אחת למרכז רפואי בגרמניה ואת השניה לארה"ב לחברה בשם West Coast Spine & Ortho. בעסקה זו השווי של כל מערכת היה מוערך בכ-700 אלף דולר.

החברה, שנסחרת כרגע בבורסה לפי שווי שוק של 74 מיליון ש"ח ובקופתה יש כ-20 מיליון שקל מזומנים, מזנקת נכון לזמן כתיבת שורות אלה בכ-2% בבורסה ומצפה בימים אלה לקבל את אישור ה-FDA האמריקני, כדי שהמערכת שפיתחה תוכל לשמש גם לניתוחי מוח.

מנכ"ל מזור רובוטיקה, אורי הדומי, מציין כי "באמצעות הכניסה של מזור למרכזים רפואיים פרטיים מרחיבה החברה את פוטנציאל השוק והחדירה לשוק ניתוחי הגב בארה"ב ופונה לנתח שוק שעד כה לא פנתה אליו החברה. אנחנו מאמינים שיכולתו של הרובוט לספק דיוק ובטיחות רבה במהלך ניתוחי עמוד שדרה זעירי פולשנות, הינה בעלת ערך קליני רב הן לחולים והן להנהלת הרשתות של בתי החולים הפרטיים שהמודל העיסקי שלהם מבוסס על ביצוע ניתוחים זעירי פולשנות והיכולת לשחרר את החולים לביתם תוך זמן קצר".