קומברס מגייסת עובדים ומעלה שכר ב-2012

מנכ"ל קומברס במכתב לעובדים שהגיע לידי "גלובס": "אני עובד עם הדירקטוריון ומחלקת משאבי האנוש על תוכנית תגמולים תחרותית ביחס לשוק" ■ "אנחנו מפוקסים בבניית עתיד בהיר יותר" ■ קומברס הרוויחה 43.4 מ' ד' ברבעון

בשנים האחרונות הסתובבו עובדי קומברס כשחרב פיטורים מתנופפת מעל לראשיהם, לאחר שהחברה נאלצה לפטר עובדים רבים בישראל ובחו"ל בשל ירידה בהכנסות החברה והקיטון בקופת המזומנים שלה, בעקבות הוצאות של מאות מיליוני דולרים לצורך תיקון דוחות העבר.

כעת נראה שהעובדים יכולים לנשום לרווחה; לא רק שבמסגרת התוכנית האסטרטגית החדשה של החברה היא גייסה עובדים לחטיבת הבילינג, הרי שבאסיפה הרבעונית של עובדי החברה עדכן אותם מנהל הפעילות העסקית, עודד גולן, בכך שב-2012 מתוכננות להתבצע העלאות שכר. הודעה זו מצטרפת למסמך שהגישה לאחרונה קומברס לרשות ני"ע האמריקנית, בה ביקשה החברה לבצע הקצאה ורישום מניות לצורך תוכנית הטבות למנהלי ועובדי החברה.

את הרבעון השלישי המסתיים בחודש אוקטובר סיימה קומברס ‏CNS ‎‏ עם עלייה של 6.5% בהכנסות ביחס לרבעון המקביל אשתקד, לרמה של 243.8 מיליון דולר. בשורה התחתונה, רשמה קומברס ‏CNS‏ ברבעון השלישי רווח נקי של 43.4 מיליון דולר, גידול של 6.1% ביחס לרווח ברבעון המקביל אשתקד, ותזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בהיקף של כ-5 מיליון דולר.

במכתב ששלח מנכ"ל החברה צ'רלס בורדיק לעובדי החברה לאחר פרסום התוצאות ושהגיע לידי "גלובס", כותב בורדיק כי "בחודשים האחרונים עשינו צעדים גדולים בשביל להתגבר על אתגרי העבר, ואנחנו כעת מפוקסים בבניית עתיד בהיר יותר. בעיות החשבונאות מאחורינו, חזרנו להיסחר בנאסד"ק, ואנחנו כעת יכולים לפעול בלי הרבה מהדאגות ומכשולי העבר. לדוגמה, כרגע אני עובד עם הדירקטוריון ומחלקת משאבי האנוש על תוכנית תגמולים שתהיה תחרותית ביחס לשוק. תוכנית זו אמורה להגביר את המאמצים שלנו לגייס ולשמר עובדים מוכשרים ולעזור לנו להפוך לחברה אטרקטיבית יותר לעובדיה לעובדים הקיימים ולעובדים חדשים".

עוד כתב בורדיק, כי "כעת כשאנחנו מתקרבים לסוף השנה הפיסקאלית בחודש ינואר, אני מעודד את כולכם להפגין את רוח הניצחון והיכולת לעשות שעזרה לנו לבנות את המעמד המוביל בשוק שבו אנו נמצאים היום".