איי.בי.איי: טבע צפויה להציג תחזית עם רווח של 5.63 ד' למניה

מחר תפרסם טבע את התחזית לשנת 2012 ■ באיי.בי.איי סבורים כי תחזית החברה תהיה סביב קונצנזוס האנליסטים - רווח של 5.63 דולר למניה והכנסות של 22 מיליארד דולר

ענקית הגנריקה טבע צפויה לפרסם מחר (ד') את התחזיות לשנת 2012, באיי.בי.איי סבורים כי תחזית החברה תהיה סביב קונצנזוס האנליסטים - הקונצנזוס עומד על רווח של 5.63 דולר למניה והכנסות של 22 מיליארד דולר, (באיי בי.איי צופים הכנסות של 21.9 מיליארד דולר). באיי.בי.איי מעריכים כי טבע תצביע על רווח הנמצא בטווח הקונצנזוס עם אפשרות ל-30 סנט לכל כיוון. עוד מעריכים כי באם טבע תפרסם תחזית הנמוכה מהקונצנזוס, היא עלולה להעיב לשלילה על המניה.

המספרים שטבע תציג מחר צפויים לכלול לראשונה את תוצאות ספלון, "התוצאות יגרמו ל'עיוות' מסוים בתוצאות בין הרבעונים לאורך השנה, שכן כבר באפריל תעמוד החברה מול 'צוק פטנטים' משלה, עם פקיעת הפטנט על ה- Provigil, מוצר עם מכירות שנתיות של כ- 1 מיליארד דולר", כך מסרו באיי.בי.איי.

עוד צופים בבית ההשקעות כי תרופת הדגל של טבע הקוטפקסון תמשיך לשמור על מעמדה כתרופה המובילה לטיפול בטרשת נפוצה. "טבע נכנסת ל- 2012 כאשר התחושה היא שהנהלת החברה מפוכחת יותר ומבינה טוב יותר את האתגרים העומדים בפניה", מציינת האנליסטית נתלי גוטליב.

באיי.בי.איי משמרים לטבע המלצת קנייה במחיר יעד של 58 דולר לעומת מחיר השוק העומד על 42.7 דולר. "מניית החברה עדיין נסחרת במכפילים נמוכים יחסית - 7.6 ל- 2012, מה שתומך בהמשך המלצת קנייה", מציינים.

מה צפוי מחר?

בבית ההשקעות מעלים את הנקודות החשובות ביותר שעשויות לעלות מהתחזיות מחר;

- האם טבע צפויה ליהנות מהכנסות מהליפיטור הגנרי (שת"פ רנבקסי) גם לתוך 2012 עד להשקת הגרסה שלה במאי?

- כיצד טבע צפויה 'לשחק' על צוק הפטנטים, אשר צפוי להגיע לשיא ב- 2012?

- אלו השקות גנריות משמעותיות צפויות ב- 2012?

- כיצד מושפעת החברה מהמשבר הכלכלי באירופה?

- האם ההזדמנות הנובעת מהגדלת השימוש בגנריקה באירופה תצליח לגבור על לחצי המחירים ביבשת?

- התקדמות החברה במיזוג ספאלון

- האם טבע מתכוונת להמשיך ולהגיש את הלאקווינימוד לאישור, או שהם יוותרו על הנושא ולמעשה ירימו ידיים מלשחק בשוק הטרשת העתידי.