המותגים המושקעים: שלוש חברות הסלולר בבליץ פרסומי

אחרי תקופה ארוכה, חברות הסלולר מעלות שוב את הווליום הפרסומי - 2.6 מיליון שקל בסלקום ו-1.3 מיליון באורנג' ■ מדובר בתצוגת עוצמה, כמו בימים הטובים ■ בשבוע הבא נדבר על פלאפון

דיאטת הפרסום שכפו על עצמן חברות הסלולר הסתיימה. עם או בלי קשר להשקת הרשת הסלולרית הווירטואלית הראשונה מבית "רמי לוי תקשורת", ולהשקתה הקרובה של רשת YOUPHONE מקבוצת אלון, נרשמה השבוע נוכחות פרסומית מלאה של שלוש חברות הסלולר. הבליץ הפרסומי של הסלולריות לקראת סוף השנה מציג מסרים מגוונים מצד החברות המפרסמות, אך למרות השונות, מדובר על תצוגת עוצמה של ממש, כמו בימים הטובים.

"בדד" לא נשאר לבד

מי שעקב באחרונה אחרי הדוחות הכספיים של חברות הסלולר, מבין שמרכז הרווח שלהן הופך להיות נגזרת של היקף מכירות הסמארטפונים. אי לכך, לא מפתיע שסלקום במקום הראשון בטבלה השבוע, באמצעות גיתם BBDO, עם קמפיין תחת הכותרת: "הזוג המושלם, משדרגים לסמארטפון ומקבלים טאבלט מבית סמסונג". נציין כי קמפיין זה הינו הראשון בתקופת ניר שטרן, המנכ"ל החדש, וכן באמצעות גיתם BBDO כמשרד פרסום יחיד של ענקית התקשורת הסגולה. עוד נציין את עבודת השיווק האינטנסיבית של אנשי סמסונג, שרק באחרונה סיימו קמפיין נרחב לסדרת הטאבלטים שלהם, וכבר השבוע מופיעים בשת"פ עם סלקום.

אורנג' ממשיכה לבלוט שבוע נוסף, באמצעות קמפיין החיוכים שאולי גם קורץ לשמה של חברת הבת 012 סמייל, שקיבלה לאחרונה אישור לבטל את ההפרדה המבנית ממנה. הקמפיין מקדם את מסר ה-CLEAR - השקיפות בחשבונית, ומשרד הפרסום הוא ברוקנר-נטע-יער.

פלאפון, שהשבוע עדיין לא נכנסה לחמישייה הפותחת, נמצאת גם היא באוויר עם קמפיין חדש המציג את מהירות אינטרנט סלולרי בלתי נתפסת של 42MB, ועל קמפיין זה נרחיב בשבוע הבא.

ולסיום, כפי שצפינו, מזרחי-טפחות לא נותר "בדד" לאורך זמן בפרסום בקטגוריית הבנקים, והשבוע בולט בנק הפועלים באמצעות גיתם BBDO עם פרסום לתוכנית "דן חסכן".

המותגים המושקעים 22 דצמבר
 המותגים המושקעים 22 דצמבר

הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום