אייל גולן: "נרגש מהעונה הנוספת של 'אייל גולן קורא לך'"

התוכנית הייתה לנצפית בהיסטוריה של ערוץ 24 עם ממוצע גמר של 7.4% ■ לגלובס נודע כי עלות הפקת הריאלטי שצפויה להיות משודרת במשך שלושת החודשים הבאים מדי יום היא כמיליון דולר

"אני שמח ונרגש לצאת לדרך חדשה ולעונה נוספת עם התכנית "אייל גולן קורא לך" - כך אמר היום אייל גולן במסיבת עיתונאים שנערכה באולפן התוכנית.

"העונה טומנת בחובה חידושים רבים, הפתעות מרגשות, אורחים ומתמודדים. אני מקווה כי נצליח להנעים את זמן הצופים בבית ולהעניק חווית מוזיקה וטלוויזיה בלתי נשכחת". לגלובס נודע כי עלות הפקת הריאלטי שצפויה להיות משודרת במשך שלושת החודשים הבאים מדי יום היא כמיליון דולר.

הריאלטי נושא שמו של הזמן אייל גולן שרשמה נתונים יוצאי דופן בעונה הקודמת לתוכנית בערוץ נישה. התוכנית הייתה לנצפית בהיסטוריה של ערוץ 24 עם ממוצע גמר של 7.4% ופיק של כמעט 10%. התוכנית תחזור למרקע בערוץ 24 החל מה-4.1 בכל יום בשעה 19:00. ואולם, בשונה מהעונה הראשונה בה השתתפו רק נשים, בעונה הנוכחית הוחלט לפתוח מסלול נוסף גם לזמרים. כך שיתקיימו למעשה שני מסלולים במקביל שישודרו בפרקים נפרדים במהלך השבוע. זאת עד לגמר. המנצח והמנצחת יזכו בהפקת אלבום בכורה עם גולן בחברת ההפקות שלו "ליאם הפקות".

לטובת העונה השנייה נבנה אולפן חדש. במהלך העונה הזמרים והזמרות יתחרו במשימות שונות שבשיאן משימת השיר המקורי - משימה בה ייכתב שיר במיוחד עבור התכנית על ידי מיטב הכותבים והמלחינים בזמר הים תיכוני.

אל צוות השופטים - יוסי גיספן, ירון אילן ועדי ליאון - יצטרף העונה גם שחקן הכדורגל לשעבר, חיים רביבו. בנוסף, מרינה קבישר תלווה את המתמודדים ובני משפחותיהם מאחורי הקלעים.

העונה הנוכחית, כמו הקודמת תופק על ידי קופרמן הפקות בעריכת אורי סלעי. בשנה החולפת שבר ערוץ 24 את שיאי החשיפה לערוץ, עם למעלה מ-400 אלף צופים בממוצע מידי יום ושבעה משדרים שחצו את רף 5% רייטינג.