מסתמן: מאיר אוזן עשוי לעזוב את סוכנות שקל

על פי הערכות, אוזן יעזוב על רקע חילוקי דעות הנוגעים, כפי הנראה, לשינויים באופי הניהול והפעילות של הסוכנות, הנמצאת בבעלות מלאה של יצרן פנסיוני, ואינה עוד בבעלות פרטית ו"עצמאית"

סופה של תקופה בסוכנות הביטוח שקל? על פי הערכות בשוק, נראה שמאיר אוזן עשוי לעזוב בימים הקרובים את הקבוצה, מסוכנויות הביטוח הגדולות והמובילות - כך נודע ל"גלובס". אוזן, שהקים את שקל וכיום משמש יו"ר שלה, עתיד לעזוב, כך גורסים בשוק, על רקע חילוקי דעות הנוגעים, כפי הנראה, לשינויים באופי הניהול והפעילות של הסוכנות, הנמצאת בבעלות מלאה של יצרן פנסיוני, ואינה עוד בבעלות פרטית ו"עצמאית".

במקרה שאוזן יעזוב, סביר שקרן שמיר, מנכ"לית סוכנות שקל, שבאוקטובר השנה הודיעה על עזיבתה עקב חילוקי דעות ניהוליים עם אוזן, תמשיך לבסוף לכהן בתפקיד.

עזיבה של אוזן בתקופה הקרובה את שקל והפניקס, תהיה עזיבה מוקדמת מכפי שהוסכם בעת מכירת הסוכנות שהקים להפניקס. בעסקה שהושלמה באוגוסט 2008, הוסכם בין הצדדים שאוזן ישמש יו"ר שקל עד תחילת 2013. עם זאת, אוזן ואייל לפידות, מנכ"ל קבוצת הפניקס, ממשיכים להידבר ביניהם בימים אלה ואפשר ויגיעו להבנות על המשך שיתוף הפעולה בין הצדדים.

מובילה ומוערכת

אוזן החל את דרכו כסוכן ביטוח ב-1976. ב-1979 הקים את סוכנות שקל, שברבות השנים צמחה והפכה לאחת הסוכנויות המובילות והמוערכות בשוק הביטוח המקומי.

ב-2008 רכשה קבוצת הפניקס את סוכנות שקל, בתמורה לסכום גבוה מאוד - כ-128 מיליון שקל.

בשנים שקדמו למכירת מלוא הבעלות על הסוכנות לקבוצת הפניקס, התגאה אוזן בכך שמדובר בסוכנות עצמאית הפועלת כ-Honest Broker, וככזו היא אינה מעדיפה את מכירת מוצריה של חברה מסוימת.